Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit er ook een stuk van de Corrida in het EK Halve Marathon?Vandaag de laatste tempotjes gelopen. Zondag 12k Eindejaarscorrida Leuven.
Ik voel me helemaal klaar om een persoonlijk parcoursrecord te lopen. Gaat ook ideaal weer zijn. Alleen wel beducht voor de dubbele passage in het vettige stadspark![]()
Dan kun je al gaan verkennen 
Het parcour is aangepast tegenover vorig jaar, lijkt me eerlijkgezegd wat minder zwaar geworden.Vandaag de laatste tempotjes gelopen. Zondag 12k Eindejaarscorrida Leuven.
Ik voel me helemaal klaar om een persoonlijk parcoursrecord te lopen. Gaat ook ideaal weer zijn. Alleen wel beducht voor de dubbele passage in het vettige stadspark![]()
Eeeeehm, een aantal stukjes van hooguit 100-200m, maar dat zegt niet veel. Maar het EK loopt over trainingswegen, dus qua parcours heeft dat geen verrassingen meer voor me ;-)Zit er ook een stuk van de Corrida in het EK Halve Marathon?Dan kun je al gaan verkennen
![]()
Enige aanpassing lijkt dat je na het Hooverplein naar rechts gaat en dan de Beriotstraat in om tegenover PDS het park in te gaan. Maw, het vettige heuveltje in't park zit er nog inHet parcour is aangepast tegenover vorig jaar, lijkt me eerlijkgezegd wat minder zwaar geworden.
Voor welke tijd ga je?

Ik vind lopen in deze temperaturen best wel fijn, eigenlijk. Maar ik snap dat dat voor iedereen anders kan zijn. Ik heb meer moeite met warmere temperaturen.
@makila ben jij nu aan het opbouwen richting iets?

Kan zijn dat het hier al is gepost, maar welke HM doe je? Richttijd?Ik toch ook wel, al mag de wind wel wegblijven als het zo koud is. Combo shortje en warme hoge sokken houden me warm genoeg tot net onder het vriespunt dus voorlopig is de lange broek nog niet uit de kast geweest.
Training voor de HM loopt hier vlot moet ik zeggen, nu wel al twee trainingen gemist door ziekte maar daar maak ik me geen zorgen in. Beter wat rusten dan ziek de baan op.
Mijn conditie volgens Garmin staat voor het eerst ook in het blauw met de status excellent. Niet dat ik er heel waarde aan hecht maar goed, alle motivatie is welkom.![]()
10 miles antwerpen. Basis is goed. Ik werk sinds kort wat meer aan de snelheid.Ik vind lopen in deze temperaturen best wel fijn, eigenlijk. Maar ik snap dat dat voor iedereen anders kan zijn. Ik heb meer moeite met warmere temperaturen.
@makila ben jij nu aan het opbouwen richting iets?
Kan zijn dat het hier al is gepost, maar welke HM doe je? Richttijd?
Ja, @Karry98 heeft al een keer of twee een weekendje georganiseerd indertijd. Geen wedstrijd.Is er hier ooit al eens een loopmeeting gebeurd eigenlijk? Allemaal samen aan een trail/loopwedstrijd meegedaan? Behalve het kotk event dan.
Ja maar ik heb nog niet mee gedaan met die randactiviteiten.Is er hier ooit al eens een loopmeeting gebeurd eigenlijk? Allemaal samen aan een trail/loopwedstrijd meegedaan? Behalve het kotk event dan.
)
)
Beetje wind kan geen kwaad, je kan zo ruiken waar de houtkachel aan het branden is..Ik toch ook wel, al mag de wind wel wegblijven als het zo koud is.

Damn en ik al blij als een Kiek met mijn iets boven de 1000km dit jaar een een HM juist boven de 2h.Donderdag een drempeltraining (threshold) gedaan van 8 + 6,5 + 5 + 3 + 1,6km aan een tempo tussen 3:38 en 3:43/km (voor mij net onder threshold pace) en met opwarming en cooling down kwam ik uit op 36,5km. Lactaat zat mooi onder de 3.5 (3.3 mmol als max gemeten) en max hartslag van 168bpm.
Morgen (zondag) moet ik alweer een sessie van 35km doen, maar dan aan een marathonspecifiek tempo (+- 3:47 - 3:50/km): na een uitgebreide opwarming doe ik 9,5km MP + 1,6km T + 9,5km MP + 1,6km T. Vooral die twee versnellingen naar threshold pace gaan pijn doen denk ik (is zonder pauze).
Wonderbaarlijk wel goed hersteld van de training van donderdag, dus zie het wel zitten morgen! Ik ga rond de 3800km uitkomen dit jaar, dit zal ook wel meespelen in m'n sneller herstel (en de jaren ervaring ondertussen).
hier 3300 km maar ik voel dat er wel nog wat marge op zit, so coming to get youWonderbaarlijk wel goed hersteld van de training van donderdag, dus zie het wel zitten morgen! Ik ga rond de 3800km uitkomen dit jaar, dit zal ook wel meespelen in m'n sneller herstel (en de jaren ervaring ondertussen).
(mijn kms zijn wel wat trager dan de jouwe dus qua tijd onderweg gaan we dichter bij elkaar zitten)