Karry98
Well-known member
Welke Altra Escalante dan specifiek? Heb er nog nooit van gehoord![]()
Versie 1.0 (die je onmogelijk nog zal vinden) of versie 2.0 (kan je goedkoop scoren). Met voorsprong de beste loopschoenen ooit, meer heb je gewoon niet meer nodig. Wel hoe dan ook niet meteen volledig op switchen of je hebt gegarandeerd vodden.
Hoe vallen die altras eigenlijk kwa maat, 44 in normale schoen is een 44?
Ik heb daar exact dezelfde maat in als mijn andere schoenen (Salomon, Hoka, Topo, Scott, enz...). Er zijn wel modellen van Altra waarvan ik weet dat sommigen last hebben met de maatvoering.
How, jong. En ik dacht eens ‘all the way’ te gaan door gewoon vanaf nu tot zondag geen frieten of niks slechts te eten, en zaterdagavond een dikke spaghetti... Zondag ontbijt sandwiches met gelei, en dat vond ik al ver gaan
Maar heb ik dat goed begrepen en zei iemand hier 30g kh per kwartier? Dat zou 1 vruchtenbar per kwartier zijn...
Ik ben absoluut geen wegloper en al zeker geen 1/2 marathonloper, maar heb je daarvoor echt gels of zo nodig? Lijkt mij zo net de langste afstand die je kan lopen zonder echt extra energie ik te nemen.
Succes in ieder geval!

Saucony Guide 13 is nochtans ook een neutrale schoen volgens alle reviews..
Ik zou liefst niet hebben dat na 1,5 de kaars uit is en ik ze niet meer aan krijg. Maar stiekem denk ik ook dat dat niet echt gaat gebeuren. Gebaseerd op niets buiten mijn buikgevoel
. Maar