Pieterjan94
Well-known member
Die mannen moeten toch ook gewoon enorm winderig zijn van tijd tot tijd amai
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb tot nu toe nog geen enkele gel gevonden waarbij het prijsverschil met die van Decathlon voor mij de moeite waard was -> als ik toch zou mogen kiezen dan de SIS-gels omdat
Goedkoper dan decathlon. Betere samenstelling. Beetje stickyEnkele van deze thread.
De werkzaamheid is geen marketing. Het doet echt voor een groot stuk wat het zegt. De vraag is hoeveel nut wij als normale stervelingen daaruit kunnen halen. De verteerbaarheid van die gels is veel beter door hun samenstelling, waardoor ze ook hoger kunnen gaan in totale aantal koolhydraten per uur. Maar dan spreken we over gigahoeveelheden. Ik heb alleen MichielD4 die hier zien benaderen, en dan nog ligt dat lager dan de grens waarop het noodzakelijk is om naar die extra's te gaan kijken.
Ik moet daarbij zeggen dat ik ze lang als enige gelletjes heb gebruikt. Omdat ik ze eens heb geprobeerd uit nieuwsgierigheid en omdat m'n vorige niet meer te vinden waren, en nooit last heb gehad. De enige keer dat ik 'n ander geprobeerd had (een totaal fout, lauwwarme Isostar appelprut) heb ik zwaar m'n peren gezien, dus niet meer gedurfd te wisselen. Maar de prijs en de beperktere houdbaarheid heeft me toch naar een alternatief doen zoeken, en dus heb ik nu 6D's gecombineerd met caffeïnekauwgum (ik had de 100caf).
Heb je het dan effectief over de gels van Decathlon? Die zijn toch niet zoals snoepjes.Ik heb er van SIS en decathlon gebruikt. Beide deden hun ding maar verkies die van Decathlon, dat is meer een soort ‘snoepreepje’ dan een gel en erg lekker. Ik ben zo geen fan van het opslurpen vandaar dat ik iets vaster verkies.
Het lijkt me dat je het over deze hebt: https://www.decathlon.be/nl/p/energy-fruit-jellies-mix-12x-25-g/_/R-p-328219?mc=8602989&fl=Fruit
Ik krijg daar echt accuut gaten van in mijn tanden als ik er meer dan 2 eetIk heb het inderdaad over die laatste! De echte gels heb ik ook al gehad maar dat is te lang geleden om daar nog iets zinnig over te zeggen.

Yes, 35km toen, zwaar van verschoten qua hoogtemeters en steilte van de hellingen. Sindsdien nog een aantal trails gedaan en Ohmtrail was echt by far de zwaarste. Wel mooi parcours door Ninglispo (of zoiets@Spooky jij hebt Ohm trail gelopen vorig jaar niet? Welke afstand en wat was de ervaring? Als ik de aftermovie bezie, redelijk pittig vermoed ik.
Ik zoek nog een trail van +- 30 km in juni en Ohm past in de gezinsplanning maar de 1950 hoogtemeters schrikken wat af![]()
)Is dat die van La Bouillonante? of die wedstrijd bestaat niet meer en/of nieuwe organisatie? vroeger twee keer meegedaan (24, 56km) ik vond dat echt een prachtig parkoers, wel nog pittig.Ik ga in juni die van Bouillon doen, lijkt me iets minder heavy qua hoogtemeters, ga daar wel de 104km doen.
Is dat die van La Bouillonante? of die wedstrijd bestaat niet meer en/of nieuwe organisatie? vroeger twee keer meegedaan (24, 56km) ik vond dat echt een prachtig parkoers, wel nog pittig.
www.trailrun.be

Proficiat! Zalig gevoel hé...Ik ben klaar met m'n eerste reeks Start To Run en kan nu 5km aan een stuk lopen (hoera!). Nu ben ik niet zeker of ik wil proberen die 5km sneller te lopen of door te gaan naar 7,5km en dan 10. Is er buiten "wil je verder of sneller kunnen lopen" nog iets waar ik mee rekening moet houden?
Hoe accuraat is dat volgens jullie?
Mijn 5km en 10km waren redelijk accuraat deze winter.Bij mij langs geen kanten, toch niet op die langere afstanden.
De 5K en 10K prognose lijken me in mijn geval mogelijk. 21K en marathon tijden geloof ik niet in.
Maar goed ik denk dat dit vooral iets persoonlijks is.
Hoe accuraat is dat volgens jullie? Ik draag ‘m 24/7 en laat max HR en lactaat treshold ook door het toestel zelf bepalen.
(epix 2 dus een fenix 7 qua binnenkant)
Mijn voorspellingen waren consistent veel te traag tot ik effectief de tijden liep in wedstrijd (ik draag mijn horloge wel alleen tijdens het sporten). Maar mijn Garmin voorspelt nu nog steeds tragere (wel beperkt) tijden dan dat ik effectief al gelopen hebBij mijn eerste loopjes eind vorig jaar was mijn marathon prediction ongeveer 4u, met weinig loopdata. Nu ik heel wat afstand id benen heb (350km dit jaar) was dat gezakt naar ongeveer 3:35 en daar bleef het steady tot ik er wat tempo in heb gestoken de laatste weken.
Gezakt tot gezakt naar 3:27:17… mijn gevoel op basis van HR/RPE zegt dat 3:30 haalbaar kan zijn, al heb ik slechts 31km als langste loop.
Hoe accuraat is dat volgens jullie? Ik draag ‘m 24/7 en laat max HR en lactaat treshold ook door het toestel zelf bepalen.
(epix 2 dus een fenix 7 qua binnenkant)
Bekijk bijlage 39107