Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Podcast van de Jogclub van Augustus zeker een aanrader voor de traillopers hier!

Toch blij om te horen dat er nog mensen met dezelfde problemen als mezelf zittenVooral het stukje over de grote behoefte was erg leerzaam![]()

Toch blij om te horen dat er nog mensen met dezelfde problemen als mezelf zitten![]()

Heb dat eerlijk gezegd nog nooit genomen maar met mijn historie zou ik dat best wel eens overwegenIk doe voorlopig geen afstanden dat ik me daar zorgen in zou maken maar ik ben team immodium denk ik![]()

Maar wel nog winnenVooral het stukje over de grote behoefte was erg leerzaam![]()

Eindelijk waren we eruit met de kine wat mijn beste aanpak zou zijn, en sindsdien ook al een jaar geen gerelateerde blessures meer gehad. Maar pas sinds juni weer aan het lopen door eerst een paar serieuze virussen, een omgeslagen enkel en gekneusde ribben. Geen loopblessure, maar telkens gewoon pech. I feel you.Geen loopblessure, maar telkens gewoon pech.

I feel you.
Zondag de Heistse Bergloop.
Ik kreeg via via een gratis borstnummer voor de 10 km.
Conditioneel gaat 5:27/km wel lukken (ook bergop), maar ik heb te weinig (lees géén) intervals gedaan.
De HR hoog genoeg krijgen wordt ne moeilijke.
Maar we gaan ervoor, we zullen wel zien waar het schip strand.
. Grapje e! Veel plezierJij nog wedstrijdplannen @Karry98 ?Uit nieuwsgierigheid, waar haal jij die 5:27 vandaan?
Succes zondag in ieder geval, als je wil, mag je mijn stokken gebruiken om bergop uw benen te sparen en af te remmen bij het afdalen. Grapje e! Veel plezier
Jij nog wedstrijdplannen @Karry98 ?
Bij mij is het aftellen naar de Grizzly 100k eind oktober, door allerlei familieverplichtingen geen enkele wedstrijd vroeger kunnen inplannen, voel me véél beter in conditie/vorm dan in Juni voor de Trail de Bouillon, dus hoop op goede prestatie.
5:27 min/km is net iets sneller dan 11,0 km/uUit nieuwsgierigheid, waar haal jij die 5:27 vandaan?

Mercikes!Succes zondag in ieder geval, als je wil, mag je mijn stokken gebruiken om bergop uw benen te sparen en af te remmen bij het afdalen. Grapje e! Veel plezier

Van +/- 5:40 naar 5 is wel een groot verschil, dan kan je mijn inziens beter constant tegen 5:20 pacen.Ik zit nu heel goed on track volgens al mijn testen die ik nu doe. Ik heb enkel nog geen idee hoe ik mijn HM ga indelen. Voorlopig denk ik dat ik mijn minimumtempo van 5:30-5:45 ga lopen tot km 17-18 om dan te versnellen naar 5:00.
Dat zit er nu al goed in, de komende weken nog even concentreren op die reserve in de tank te hebben op die laatste kms. Mijn lange loopjes (traag of tempo) sluit ik nu steeds af met een versnelling van minstens 1km en liefst 2-3.
Ben zeer benieuwd of ik me nog richting de 1:50:00 kan krijgen. Dat lijkt me op het eerste zicht net iets te ambitieus.
Heeft er al iemand GTLC of in de streek gelopen? En wat zijn de ervaringen daar?
Ik loop in september een lokale 5K "trail" maar zoek toch terug op te bouwen naar langer werk (20-30k). De ambitie om 42+ te lopen is er ook nog steeds maar dat spreek ik heel voorzichtig uit want dat vraagt toch wat van m'n lichaam en tijd.