Hoeft niet natuurlijk.
Maar ik zou toch denken dat je met een bepaald plan of idee kiest om een bepaalde loop te doen.
Hence de term gebruiken “recuploopje”, je hebt er dus over nagedacht en schaalt hem in als recuperatie. Dus vermoed ik dat je dit doet met het oogmerk van training.
Nee was niet cynisch bedoeld

Ik dacht gewoon mijn training ook eens te posten en te delen dat zo een type training toch niet de leukste zijn.
Zeker niet als je donderdag 2km blokken op omslagpunt deed, en vrijdag 3u intensief gefietst hebt. Maar goed dat is ook de bedoeling van de keuze voor die opbouw.
Ik heb die doorgenomen maar kon er niet direct een verband in vinden, daarom dat ik de vraag stel.
Is gewoon vooral demotiverend omdat je de tempo’s wel gewoon haalt maar je na 5km het gevoel hebt dat dit voor 42km volhouden toch nog andere koek is
Ik heb geen specifieke marathonwedstrijdschoenen. In een opwelling uit rancune mij laten ontglippen dat ik een marathon ging doen, dus kan ik niet terug

Ik heb wedstrijdschoenen voor 5 tot HM, maar die ga ik niet gebruiken op de marathon. Ben nog in twijfel om toch specifiek schoenen te halen, maar is niet gratis natuurlijk en oktober is er snel.
Plan is nu gewoon om het op mijn duurloopschoenen zijnde de Nike Pegasus Plus te doen. Zal mij ook geen kwartier verlies opleveren
Sommige pistes in het Waasland zijn vrij toegankelijk op bepaalde uren ja (Stekene, Sint-Niklaas witte molen en Beveren).
Maar ik ben lid van een club. Maar eerlijkheid gebied mij om te zeggen dat ik zeer weinig op de piste loop, de verplaatsing en het feit dat ik gebonden ben aan de vaste trainingsuren houden mij tegen.
Als je rustige wegen in de buurt hebt waar je zonder afremmen kan lopen is dit ook zeker goed, behoudens geen tegenwind