Algemene Loopthread

Koop u de loopbroekjes van Kalenji in den Decathlon. De goedkoopste, met zo'n netje in. Geen onderbroek nodig.

Gaat natuurlijk moeilijk onder een lange tight. Of het is allesbehalve ideaal.
Zelf gebruik ik sportboxers van craft hiervoor. Zijn heel licht en maar een deel van katoen, werkt echt top. Under armour verkoopt gelijkaardige.

Hier is het schip op 1269km gestrand. Gezien lopen bijzaak is hier zeker niet ontevreden mee.
Ik tracht de training zo min mogelijk te doen, maar om wedstrijden te kunnen doen moet je toch wat trainen voor de belasting te trainen.
De tijd zal uitwijzen of 2026 de revanche op de marathon zal worden. Het houdt me op dit moment niet bezig, en zin heb ik er allerminst in. Eerste zien hoe de training naar andere sportieve doelen verloopt.

Ik heb me net ingeschreven voor de halve marathon van Leuven. Ik heb startvak <1u29 opgegeven. Fly and die!

(Afhankelijk van het parcours riskeer ik me wel serieus belachelijk te maken, natuurlijk.)

Hier afgklokt op 1350km. Had nog op iets meer gehoopt maar in December was het echt te druk om veel te lopen.

Al bij al een goed jaar, buiten twee decompressie maanden begin van het jaar vrij consistent kunnen lopen.

Ik heb gisteren mijn LSD run afgerond met enkele strides. Volgens mijn horloge haalde ik een topsnelheid van 28km/u.
Is dit het geschikte signaal om stilaan uit te kijken naar loopjes buiten een zone 30 gebied?

Ik heb onderbroeken van danish endurance ofzo. Die zijn echt top. Zijn in principe boxershorts met langere pijpen
Die hun merino boxers zijn heel fijn om in te sporten. Ik heb vanalles (o.a. loopsokken en 2 sets merino baselayers) van dat merk, is prijs/kwaliteit goed spul.

Die hun merino boxers zijn heel fijn om in te sporten. Ik heb vanalles (o.a. loopsokken en 2 sets merino baselayers) van dat merk, is prijs/kwaliteit goed spul.

Ik had die gewoon es gekocht omdat ze in promo stonden op zalando lounge en geen andere meer beschikbaar waren. Ze hebben me echter bijzonder positief verrast!
Doe altijd deze aan om te lopen.
Is dat wat een merino boxer?

Ik had die gewoon es gekocht omdat ze in promo stonden op zalando lounge en geen andere meer beschikbaar waren. Ze hebben me echter bijzonder positief verrast!
Doe altijd deze aan om te lopen.
Is dat wat een merino boxer?
Ze drogen snel en merino is anti-bacterieel en voorkomt zo geurtjes. Is handig als je iets gaat doen waar je maar 2 à 3 boxers kunt/moogt meepakken voor 8 dagen 😅

Geen idee hoeveel ik gelopen heb dit jaar. Ik loop heel veel zonder tracking en post ook niets op social media. Zegt me beide niets. Ik loop omdat ik me slecht voel van de combinatie bureaujob + televisie in de zetel. De high die ik voel na 30-45-60 minuten loop is bij mij extreem hoog ☺️

Er is toch echt weinig beter dan lopen in versie sneeuw ze! Zit weer in de Ardennen en het gekraak onder uw voeten van verse sneeuw is gewoon hemels!

Er is toch echt weinig beter dan lopen in versie sneeuw ze! Zit weer in de Ardennen en het gekraak onder uw voeten van verse sneeuw is gewoon hemels!
Zelfs buiten de Ardennen is het (voor even) zalig zo.
Lekker rustig in het donker door de verse sneeuw ploeteren daarnet. 😍
Nu blessurevrij blijven. 🤞🏻🤞🏻

Zelfs buiten de Ardennen is het (voor even) zalig zo.
Lekker rustig in het donker door de verse sneeuw ploeteren daarnet. 😍
Nu blessurevrij blijven. 🤞🏻🤞🏻
Ik had zonet de eerste 3 km wel veel last van mijn kuiten. En dat werd meter per meter alleen maar erger.
Ik heb er even aan gedacht: Ik moet stoppen met lopen.

Maar ik ben blijven doorlopen en na 5 km trok de pijn ineens snel weg. Ik heb daarna toch gewoon 15 km kunnen lopen.

Ik heb het even gecontroleerd nu ik thuis ben: Het is alvast geen blessure.
Dat was dus echt van in de sneeuw te ploeteren en daardoor de loophouding wat anders was. Dat is een ander soort ondergrond hé.

Vorig jaar had ik hetzelfde voor toen het eens goed gevroren had en ik over gladde wegen moest lopen. Geef het toe Makila! Je wordt gewoon oud! :tongue:

Wel mooi om in sneeuw te lopen en vanaf km 5 heb ik mij wel geamuseerd.

M'n liezen zijn minder fan van de sneeuw merk ik. Ik ben een voorvoet/middenvoetlander, dus ik schuif redelijk door telkens ik een stap zet. Heeft daarmee te maken denk ik.
Maar het blijft wel fenomenaal leuk om te lopen in sneeuw/tijdens het sneeuwen.
Ik ben in't zwart vertrokken en helemaal wit thuisgekomen dernet :laugh: Hugo Broos zou fier zijn.

Terug
Bovenaan