Algemene Loopthread

UTMB ... amaai ik heb deze wandelroute ooit gewandeld met de rugzak enkele weken hiervoor. Oneindig veel respect toen ik die atleten zag trainen op het parcours.
Wij zaten daar een 8tal dagen te zweten en af te zien, en dan bepeisde u dat er mensen zijn da deze in 1 trek door doen :-|

UTMB ... amaai ik heb deze wandelroute ooit gewandeld met de rugzak enkele weken hiervoor. Oneindig veel respect toen ik die atleten zag trainen op het parcours.
Wij zaten daar een 8tal dagen te zweten en af te zien, en dan bepeisde u dat er mensen zijn da deze in 1 trek door doen :-|

Ik doe wel de TDS, dat is iets korter dan de UTMB zelf. UTMB is letterlijk rond de Mont Blanc (start en finish in Chamonix) en de TDS is 145km van Courmayeur naar Chamonix.

@Karry98 veel succes man. Zal tof zijn om je weer te volgen, zoals vorig jaar.
En echt wel hoedje af alleen al om de moed te hebben om daaraan te starten hoor.

Wat normaal een toffe paar dagen voor de wedstrijd zouden moeten zijn, is helaas anders aan het uitdraaien. De moeder van de kameraad met wie ik zaterdag normaal loop, is sinds gisteren vermist. Politie is met helikopter en honden al sinds gisterenmiddag aan het zoeken, helaas zonder succes nu.

Plaatst alles wel in perspectief, maar uiteraard verschrikkelijk voor mijn kameraad.

Kans is ondertussen wel bijna onbestaande dat hij zal lopen, maar dat maakt helemaal niet uit. Ik hoop vooral dat ze zijn moeder snel en gezond terugvinden.

Succes man. Ik ga zaterdag een poging ondernemen om een stevig PR op 50km vast te leggen. Doel ligt rond de 3u20

Jawadde, dat is pittig, succes!

Ondertussen wel goed nieuws: Ze hebben zijn moeder late namiddag teruggevonden. Ze lag ergens in het gras/bosjes en ze kon niet meer bewegen door een heel slechte knie. Ze is nadien ter controle gebracht naar het ziekenhuis, maar ze heeft geen letsels of zo.

@makila Jij hebt het verhaal misschien zien passeren via Facebook. Ze was verdwenen in Itegem en de politiezone van Heist had het op Facebook gedeeld.

Hij heeft nog even getwijfeld, maar gaat toch lopen om zijn gedachten te verzetten.

Ondertussen ligt alles klaar voor morgen. We vertrekken morgen na het werk, gaan overnachten in een camping heel dichtbij de start en dan gaan we ervoor!

Iedereen hier succes voor zaterdag!

Ik zal dan trail du barrage doen, 30km.
Kijk al uit naar de verslagen!

Aan alle prachtige loopondernemingen dit weekend: veel succes allemaal! De weergoden zijn u alleszins al gunstig met het eerste mooie weekend in een zeer lange tijd! Knal allemaal goed, maar vooral, geniet ervan!

Ook toegekomen in houffalize. Trail du barrage 15 km morgen. Niet spectaculair maar een mens moet ergens beginnen :D

Weer ziet er idd zeer goe uit

Veel succes iedereen en vergeet ni te genieten tijdens het afzien :p

Het is heel moeilijk om te omschrijven wat een 100mijl met uw lichaam en geest doet als middle of the pack loper.

Het heeft ook amper nog iets te maken met lopen, je moet gewoon voldoende calorieën binnen blijven krijgen om überhaupt vooruit te geraken, laat staan aan een deftig tempo.

Op een 100km is het moeilijk om dat breekpunt te bereiken omdat je gewoon nog niet met dat slaaptekort zit.

En laten we wel wezen, na 100km is dat echt niet meer plezant en wordt het dus een mentale strijd.

De winnaar van deze trial liep net géén 10km/u op 100km, dat noem ik toch niet 'amper nog iets met lopen te maken'.
Das fucking razendsnel voor ne trial. En das nog gene wereldtopper hé! :unsure:

(OK 100km is nog geen 100 mijl ;))

Ik ben juist wakker, rustig een crème koekske met tasje koffie aant nuttigen en de Karry heeft er al 33km opzitten :laugh::clap:

Terug van Trail Du Barrage 30km

Mooi weer, mooie omgeving.
Eindelijke terug goed gevoel in de benen! Had ik vorige week ookal op de North C trail, yey! :)
Maar wat een lastige laatste km zeg, pfff :)

En den karry zit aan 78km! GOGOGO! :)

Karel Sabbe is ook aan het lopen zie ik op de tracking. Heeft die al zijn nieuw project aangekondigd? Was iets van 4000 kilometer en 160000 hoogtemeters of zo’n andere geschifte statistiek in elk geval.

Terug
Bovenaan