Amazon Prime

Ik heb eens gekeken naar ervaringen op de Nederlandse Prime en er is geen lijn in te trekken, het algoritme beslist. Soms 1 minuut voordat het start, soms 2x 30 seconden in een aflevering of film en soms niets. Zal wss een soort teller zijn die afhankelijk van je kijkgedrag het "beste" advertentiemoment kiest. Voor sommigen wss wat irritant.

Blijkbaar kan je wel zien wanneer reclame komt aan de streepjes of bollen als je vooruitspoelt (gelijkaardig aan VTM Go en Play).

Juist een mail gekregen dat de advertenties ook in België gaan verschijnen, vanaf midden juni (of wanneer je lidmaatschap wordt hernieuwd een beetje uitstel):
Als je nu zou direct een jaar Prime nemen voor 25 euro zit je dan nog een jaar safe vraag ik mij af

Ik heb net gekeken op de Prime pagina en er staat al "(met beperkte reclame)" bij, dus ik denk helaas dat je eraan hangt:
jXLcpRQ.png

Ik heb bij Prime wel soms reclame voor andere Prime shows voorhand, maar valt weg te klikken.

Ik heb ook HBO (goedkoopste) via prime, en daar wel echte reclame, maar is idd random, soms paar afleveringen niet, dan weer 10 seconden in het midden, dan een minuut in het midden.

Ik heb bij Prime wel soms reclame voor andere Prime shows voorhand, maar valt weg te klikken.

Ik heb ook HBO (goedkoopste) via prime, en daar wel echte reclame, maar is idd random, soms paar afleveringen niet, dan weer 10 seconden in het midden, dan een minuut in het midden.
Ik vraag mij af als je HBO via prime hebt of je op dat moment dubbele reclame krijgt. 1 keer van Prime en de andere keer die van HBO...

Het laatste seizoen van The Boys kabbelt voorbij en ik zie dat de finale al volgende week is na een hele reeks sidequests. Het is niet het beste seizoen van de reeks en ik denk niet dat ze het allemaal goed kunnen maken in een allerlaatste aflevering.

Erg underwhelming tbh. Moet dit het laatste seizoen voorstellen? Zelfs deze voorlaatste aflevering.. meh

Ik vond het jammer genoeg eigenlijk de hele reeks in dalende lijn gaan. Die eerste seizoenen blijven de beste. Moet nog aan het 5e beginnen maar de drive is er wat uit omdat ik het 4e ook al maar een rommeltje vond. Best jammer om te horen dat ook dat finale seizoen wat lijkt tegen te vallen en de boys dus niet met een bang eindigen.

Ook hier moeite om S5 van The Boys uit te kijken. Ligt voor een groot deel ook aan de realiteit die tegenwoordig gewoon absurder is dan de fictie

Dan zal ik nog wel eens even een abonnementje aanschaffen. Ondanks alle kritiek vind ik het wel intrigerend genoeg om te blijven kijken.
Wij hebben hier een paar maand geleden pas S1 en S2 gezien, omdat ik er eigenlijk niet aan durfde beginnen door alle kritiek die ik las... zoals wel vaker was dat toch allemaal weer fel overdreven imo.

Was met mijn BE account een tijdje in de USA en daar kreeg ik soms reclame te zien.
Nu lees ik dat dit ook naar hier komt ... :sop:

De finale van The Boys heeft de zaak niet kunnen redden maar we kunnen er toch alleszins een punt achter zetten.

"They Game of Thrones'd it" zei iemand op Reddit. Zo voelt het ook.

De finale van The Boys heeft de zaak niet kunnen redden maar we kunnen er toch alleszins een punt achter zetten.

"They Game of Thrones'd it" zei iemand op Reddit. Zo voelt het ook.
Dit is toch wel imo sireuse overdreven, het is is idd minder geworden maar het blijft nog altijd redelijk ok.

Season 4 was zwakste van allemaal 5 was toch alweer een pak beter.

Ook beetje mijn mening. Ik heb het niet tegen mijn zin uitgekeken, maar 't is goed dat het erop zit, want de rek was er wel uit.

Terug
Bovenaan