Nineshots
Well-known member
Ik was aan het reageren op een quote die over de iX ging. Niet de XM.Ja, als je die grill niet ziet is het een pareltje. Kijk maar!
![]()
En een pareltje zou ik de iX ook niet noemen, maar het valt nog wel mee op zich.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was aan het reageren op een quote die over de iX ging. Niet de XM.Ja, als je die grill niet ziet is het een pareltje. Kijk maar!
![]()
Ik was aan het reageren op een quote die over de iX ging. Niet de XM.
En een pareltje zou ik de iX ook niet noemen, maar het valt nog wel mee op zich.

Hopelijk maken ze van de binnenspiegel ook een optie bij BMW, dan moet je tenminste niet naar die achterbank kijken.
Het logo staat wel 2x op de achterruit ter compensatieIk stoor mij nog het meest aan het feit dat er "BMW" op de wielen staat ipv het logo.
Imposante wagen, vrij gedurfde styling. Beter dan de rommel die ze de laatste tijd op de markt brengen maar niet echt mijn ding.
Ik ben BMW fan in hart en nieren (pun intended), maar man wat een gedrocht. Als dit de richting is die ze gaan uitgaan zijn ze mij kwijt in elk geval. Zelfs dat interieur is gewoon spuuglelijk.Ja, als je die grill niet ziet is het een pareltje. Kijk maar!
![]()

Dikke +1Ik ben BMW fan in hart en nieren (pun intended), maar man wat een gedrocht. Als dit de richting is die ze gaan uitgaan zijn ze mij kwijt in elk geval. Zelfs dat interieur is gewoon spuuglelijk.![]()
Ik ga nog denken dat ik met de iX3 de laatste mooie BMW gekocht hebDikke +1
Afschuwelijk gewoon.

Dat wil ik wel nuanceren maar goedIk ga nog denken dat ik met de iX3 de laatste mooie BMW gekocht heb![]()

Bwa de i4 is later uitgekomen en ziet er beter uitIk ga nog denken dat ik met de iX3 de laatste mooie BMW gekocht heb![]()
en de i7 komt ook binnenkort uit dewelke ik ook mooi vind.Ah, dat zou ook nog kunnen. Ze hebben in elk geval een of andere specifieke chip nodig.Samsung Galaxy S21 ULTRA enkel als ik mij niet vergis.
Het is tot op heden dus vrij nutteloos. Tenzij je één van die drie telefoons hebt.Ah, dat zou ook nog kunnen. Ze hebben in elk geval een of andere specifieke chip nodig.
Was Apple dan zo veel eerder met die ultra wide band chip?Ah, dat zou ook nog kunnen. Ze hebben in elk geval een of andere specifieke chip nodig.
Net zoals bij veel dingen is Apple wel koploper en trendsetter. Sommige dingen positief en andere negatiefWas Apple dan zo veel eerder met die ultra wide band chip?

Blijkbaar. Wordt volgens mijn ook pas met de nieuwe Android ondersteund. En als er ervoor geen nood aan was, gingen fabrikant dat natuurlijk ook niet inbouwen...Was Apple dan zo veel eerder met die ultra wide band chip?
Realiteit is dat veel fabrikanten voorlopen op sommige vlakken en achterlopen op andere vlakken. Dat geldt ook voor Apple. Er zijn zo best veel voorbeelden op te noemen waar Apple zwaar achterop kwam.Net zoals bij veel dingen is Apple wel koploper en trendsetter. Sommige dingen positief en andere negatief![]()
Ik kan nu niet onmiddellijk iets voor de geest halen waarmee Apple achterop kwam, maar het zou zeker kunnen.Realiteit is dat veel fabrikanten voorlopen op sommige vlakken en achterlopen op andere vlakken. Dat geldt ook voor Apple. Er zijn zo best veel voorbeelden op te noemen waar Apple zwaar achterop kwam.
Vingerafdruk waren ze bvb 2 jaar na Motorola.Ik kan nu niet onmiddellijk iets voor de geest halen waarmee Apple achterop kwam, maar het zou zeker kunnen.
Innovatie en vooruitgang is trouwens niet altijd positief. Het verdwijnen van de 3,5mm jack als beste voorbeeld.