Autosalon Brussel

GETHEZ

Well-known member

Het autosalon is terug van weggeweest, van 10 tem 19 januari in de Heizelpalleizen. Ben je geweest, share your photos, of welke verwachtingen heb je om een wagen op de kop te tikken? Laat het hier gerust weten.

Ik ben nog nooit naar zoiets geweest maar ik ben wel fan van mooie vlotte wagens.
Aangezien ik graag een leuke EV zou willen kopen in de komende 24-48 maanden overweeg het om eens te gaan kijken.
Heeft het enig nut om zo'n beurs te bezoeken?

Weet er iemand of er manieren zijn om aan gratis inkomtickets te geraken?

Vroeger kon je via uw autodealer gemakkelijk aan tickets geraken maar dat is toch tegenwoordig voorbij heb ik de indruk.

Via uw bank is ook soms een optie en meestal steken ze bij 1 of ander magazine als de Dag Allemaal.

Iemand ervaring met de drukte overdag op week-werkdag? Hadden graag eens rondgekeken voor een nieuwe gezinswagen maar ik ga in een griepseizoen de massa niet gaan opzoeken.

Iemand ervaring met de drukte overdag op week-werkdag? Hadden graag eens rondgekeken voor een nieuwe gezinswagen maar ik ga in een griepseizoen de massa niet gaan opzoeken.
Ik vermoed dinsdag-woensdag-donderdag de rustigste dagen gaan zijn.

Ik overweeg om een wagen te kopen en ben wel benieuwd naar de saloncondities.
Zijn deze echt de moeite waard, of kan ik beter bij mijn lokale dealer proberen te onderhandelen?

Wat zijn jullie ervaringen?

Laatst bewerkt:

Zijn deze echt de moeite waard, of kan ik beter bij mijn lokale dealer proberen te onderhandelen?

Uw lokale dealer heeft dezelfde conditie's als op het autosalon extra korting moet je via het autosalon niet verwachten, mensen zoals u en ik gaan meestal naar het salon voor de auto's en moto's te bekijken close range.Ik ga persoonlijk al van als ik kind ben, gewoon voor het plezier, niets meer.
ps. Op Woensdag zouden er best een pak ouders met kinderen kunnen zijn.

Ik ben nog nooit naar zoiets geweest maar ik ben wel fan van mooie vlotte wagens.
Aangezien ik graag een leuke EV zou willen kopen in de komende 24-48 maanden overweeg het om eens te gaan kijken.
Heeft het enig nut om zo'n beurs te bezoeken?
Ik vind dat gewoon is leuk om te doen, moet wel zeggen dat daar gigantisch veel volk is, wees gewaarschuwd.
Als je graag is een nieuwe auto koopt kan ik toch aanraden van hem is in het echt te gaan bezichtigen en eventueel een paar concurenten, als je nog iets anders op het oog hebt. Dan is het wel de moment en je kan er misschien ook is in plaatsnemen al zal dit niet bij alle auto's mogelijk zijn hoor.
Veel succes met de zoektocht.

Op het salon kan je geen auto kopen hè, diegene die daar rondlopen zijn informanten en verwijzen je door naar je lokale dealer.

Op het salon kan je geen auto kopen hè, diegene die daar rondlopen zijn informanten en verwijzen je door naar je lokale dealer.
Een jaar of 15 geleden daar effectief nog een auto gekocht bij KIA, toen zaten er nog verkopers aan de standen. Nadien eigenlijk nog maar 1x geweest. Is dat sindsdien veranderd dat je er geen meer kan kopen, of was KIA toen al een uitzondering?

Een jaar of 15 geleden daar effectief nog een auto gekocht bij KIA, toen zaten er nog verkopers aan de standen. Nadien eigenlijk nog maar 1x geweest. Is dat sindsdien veranderd dat je er geen meer kan kopen, of was KIA toen al een uitzondering?
Is intussen al een tiental jaar zo denk ik.

Men heeft overal informanten die wat basisinfo geven, maar daarna verwijst men je door naar de lokale dealer.

Zijn jobstudenten die daar staan met hun tablet en voor leads moeten zorgen. Meer dan wat basic info kunnen die idd. ook niet geven maar op de meeste stands zitten er hier en daar wel schoon miekes tussen.
Ik ga er wss. vrijdag eens op het gemak een uurtje of 2 rondlopen.

ik ga elke editie met collega’s tijdens de week, meestal van 10 tot een uur of 18 ofzo.

Wij gaan ook in bijna eke auto zitten :lol:

Terug
Bovenaan