Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tgoh, tis een Rosenberg, dus ge weet wat ge krijgt, alleen zit er nu een resource-wheel-time-mechanic in. Dat spel valt best mee en is niet speciaal moeilijk. Maar elke keer dat we dat spelen struggelen we zo hard met die regels, dat we pisnijdig zijn en het 1,5jaar later pas opnieuw spelen... en dan moeten we de regels opnieuw lezen... en dan zijn we weer pisnijdig... and so the circle continues.
. Maar elke keer dat we dat spelen struggelen we zo hard met die regels, dat we pisnijdig zijn en het 1,5jaar later pas opnieuw spelen... en dan moeten we de regels opnieuw lezen... en dan zijn we weer pisnijdig... and so the circle continues.
De algemene mening is toch dat Rosenberg wel goede rule references schrijft, maar rulebooks (aka om de regels uitgelegd te krijgen), not so much. Daarnaast had hij de gewoonte om zelf zijn vertalingen naar Engels te doen, en dat was nog minder succesvol . Tegenwoordig is het wel stukken beter.
Sorry, op rustige momenten tijdens het werk geraak ik al eens verdwaald op BGG . 'Oh kijk, dat spel ies bezien' en dan beginnen doorklikken van het ene naar het andere ..
De nieuwe: Ik ga met mijn bootje een aantal stapjes vooruit en dan kom ik in een stad of een dorp terecht. Daar mag ik dan kiezen of ik wat kaartjes koop of afleg. Ik kan ook een kaartje verhandelen om mijn boot beter te maken! Zo 4 rondjes rondvaren en diegene op het einde met de meeste punten wint! Tussendoor wordt er nog wel eens op trektocht gegaan of een beetje ruzie gemaakt met de andere landen!
Ge hebt wa bootjes en ventjes en ge moet zo wat kiekens en schapen enzo gaan halen en tis mee tegelkes enzo leggen. En ge kunt elkaar ook wel een beetje kloten.