Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wacht maar tot we Isaac Hayes in BR van de 1970's tegenkomen. Jammer dat Sexual Healing van Marvin Gaye van de jaren '80 is, maar er zullen nog wel andere hitsige nummers uit dat tijdperk worden genomineerd.Neil Young - Down By The River - 6
Isaac Hayes - Walk On By - 7
Echt geen fan van Neil "corny ass mofo leunt tegen een boom met zijne hond", maar het is hem toch gelukt. Dit nummer ondertussen al zoveel herbeluisterd, het heeft een plek gevonden.
Walk On By ben ik eerder fan van van al de kindjes die het heeft gegenereerd, en dat zijn er wel immens veel.

Maandag in Brussel voor een luttele 125 euro xNeil Young - Down By The River - 8
Isaac Hayes - Walk On By - 12
Neil is god op het podium, hier in mijn zetel via Spotify en goedkope oortjes net iets minder.

Ik ben op reis tot 6 juli dus ff break.Doen wij nog voort of?

Lijkt me wel tof. Al zou ik het iets afslanken die mini battles skippen en meteen voten? Anders wordt het wel heel veel, niet?Good to know.
Ik heb nog een battle royale idee dus zal dat hier even pitchen.
Ik dacht er aan om een all-star battle royale te doen zodra we het decennium 2010 hebben gehad en de cirkel rond is.
Hoe dit in zijn werk gaat? Geen rechtstreekse nominaties maar:
- Alle kwartfinalisten zitten er al in (56/64 plaatsen)
- De verliezers van de 1/16de finales spelen per decennium nog een soort mini battle royale. De winnaars daarvan doen mee aan de all-star. Om een overload/moeheid te vermijden zouden we die best tussen de normale battle royales houden. Als we die allemaal achter elkaar gaan houden wordt het denk ik wat te veel. Ik wil dat gerust organiseren. (7/64 plaatsen)
- De verliezende finalisten van die mini battle royales worden samen in een poll gegooid waar iedereen 1 stem heeft. De winnaar daarvan krijgt de laatste plaats.
Ik weet het nog ver weg maar laat maar weten wat jullie denken!
Aan gedacht maar probleem is dat je dan niet kunt blijven delen. Dan ga je van 56 naar 28 naar 14 en dan naar 7. Meestal zitten er tussen de gewone wel een paar maanden dus als we daar telkens een week inplannen gaat het denk ik wel meevallen. Die minis duren in principe ook maar 7 dagen.Lijkt me wel tof. Al zou ik het iets afslanken die mini battles skippen en meteen voten? Anders wordt het wel heel veel, niet?
Goede reis! Hier alvast een reis gehad en nog verlof tot eind deze week, vandaar mijn eerdere afwezigheid.Ik ben op reis tot 6 juli dus ff break.![]()