Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo daarThe Doors - The End - 11
Serge Gainsbourg & Brigitte Bardot - Bonnie & Clyde - 2
Vind maar niet terug wie Serge & Bardot had genomineerd.

Toch een toevoeging: grappig eigenlijk dat The End het (hoogstwaarschijnlijk) gaat halen - zeer terecht, uiteraard - maar dat dan wél een lang nummer is dat eerder voortkabbelt. Is dat dan omdat The Doors een bekendere band is? Omdat er vaker in gezongen wordt? Of is het eerder omdat de tegenstander niet in de smaak valt?The Doors - The End - 5
Serge Gainsbourg & Brigitte Bardot - Bonnie & Clyde - 1
Zelf vind ik The Crystal Ship heel goed, ik denk zelfs beter dan The End.The End is een fantastisch nummer, maar hij heeft er veel betere naar mijn mening.

Het was mijn nominatie, maar ik vind toch niet dat het voortkabbelt maar zich eerder naar een climax toewerkt.Toch een toevoeging: grappig eigenlijk dat The End het (hoogstwaarschijnlijk) gaat halen - zeer terecht, uiteraard - maar dat dan wél een lang nummer is dat eerder voortkabbelt. Is dat dan omdat The Doors een bekendere band is? Omdat er vaker in gezongen wordt? Of is het eerder omdat de tegenstander niet in de smaak valt?
Ik ben degene die hier meestal klaagt over te lange nummers, en ik heb voor Serge gestemdToch een toevoeging: grappig eigenlijk dat The End het (hoogstwaarschijnlijk) gaat halen - zeer terecht, uiteraard - maar dat dan wél een lang nummer is dat eerder voortkabbelt. Is dat dan omdat The Doors een bekendere band is? Omdat er vaker in gezongen wordt? Of is het eerder omdat de tegenstander niet in de smaak valt?