Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) maar deze Voodoo Child is gewoon één van de allerbeste nummers ooit. Mocht het tegen Baba O'Reily geweest zijn, had ik het lastiger gehad.Ik bedoelde het niet zo, ik wist eigenlijk geen andere omschrijving.Het was mijn nominatie, maar ik vind toch niet dat het voortkabbelt maar zich eerder naar een climax toewerkt.
Misschien had ik moeten zeggen dat de melodie niet echt veel verandert of zo.Ik liep daar ook rond! Ik herinner me dat mijn vrienden toen amper interesse hadden in The Who waardoor we te laat toekwamen op de weide. Maar eenmaal binnen begonnen ze net met My GenerationThe Who is een fenomenale band, zeker live (Werchter 2006) maar deze Voodoo Child is gewoon één van de allerbeste nummers ooit. Mocht het tegen Baba O'Reily geweest zijn, had ik het lastiger gehad.

Ik liep daar ook rond! Ik herinner me dat mijn vrienden toen amper interesse hadden in The Who waardoor we te laat toekwamen op de weide. Maar eenmaal binnen begonnen ze net met My Generation![]()

Ik vrees dat ik PJ toen gemist heb, maar ik herinner me wel de Beastie Boys nog dat jaar! Heersers!Nog een Werchter/The Who memory, in 2007 speelde Pearl Jam als ultieme bisnummer Baba O'Reilly en kwam Josh Homme aansluiten op het podium. Fuckin' epic was dat![]()