Fusetea
Active member
Ik ken de versie. Zeker niet slecht, maar ik ben een grotere fan van het origineel.Zeker ook eens de Judas Priest versie checken

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ken de versie. Zeker niet slecht, maar ik ben een grotere fan van het origineel.Zeker ook eens de Judas Priest versie checken

Verdomme, wat een heerlijke plaat zeg.Onmogelijke opdracht eigenlijk. In vergelijking waren de 2020's een fluitje van een cent.
Ik denk dat veel populaire songs van die periode (net als heden) een oudere oorsprong hebben. Scarborough Fair van Simon & Garfunkel of The House of the Rising Sun van The Animals, bijvoorbeeld. Wat mij betreft kan dat zeker, zolang de muziek maar in de sixties is geschreven.Meters papier met songtitels rolden stante pede uit de mentale faxmachine maar ik nomineer
"Gimme Shelter" van de band Rolling Stones
Voor evt. 2e nominatie: versie van een nummer dat werd gecomponeerd voor 1960 mag ook meedoen ?
) en dit nummer: Willy nu niet om moeilijk te doen maar plak hier misschien nog een youtube/spotify link bij aub? Om te vermijden dat de mods er over lezenMeters papier met songtitels rolden stante pede uit de mentale faxmachine maar ik nomineer
"Gimme Shelter" van de band Rolling Stones
Voor evt. 2e nominatie: versie van een nummer dat werd gecomponeerd voor 1960 mag ook meedoen ?
Inderdaad echt veel om uit te kiezen. Dit had ook met 128 nominaties mogen zijn van mij. Als ik nu nog een tweede zou mogen nomineren: Jimi HendrixFuck, zoveel goeie muziek. Al veel classics zien passeren, en terecht.
Ik hoop stiekem op een tweede nominatie want ik heb lang getwijfeld tussen zo'n classic (dat niemand hier de Beach Boys heeft genomineerd) en dit nummer:
Een vrij klassiek '60s geluid maar zo mooi gebracht en met een boodschap er in.
hell yeah
Deze nominaties kunnen wel wat meer Satan gebruiken.
Hoezo?Winnaar hebben we dan rond 13 juli ?
Tussen start en finish waren vorige keer 93 dagen ? Ben dat hier allemaal met een half oog aan het bekijkenHoezo?
Het materiaal met de focus op het occulte en/of duistere vóór Black Sabbath ofwel 1970 is echt een heel interessant gegeven vind ik. De grens met psychedelic is nog dun. Als het aan mij ligt was Black Sabbath niet de eerste (weliswaar wel de eerste die dat "geluid" bekendheid gaf), maar dat op zich is een goede discussie waard.
Deze nominaties kunnen wel wat meer Satan gebruiken.
Ooit ook een Tropicália-periode gehad. Leuk om er zo eens eentje te "zien" hier.