Battle Royale: the 1970's - 1/8e finales

James Brown - Super Bad (1 & 2) - 1
Funkadelic - Maggot Brain - 4

Ik vind dat James Brown nummer echt niet goed eigenlijk :unsure:

also: toch verdacht dat er ineens mensen komen stemmen die nog nooit eerder in een battle royale hebben gestemd voor het weer op gelijkstand te zetten :unsure:

Funkadelic - Maggot Brain - 6

Allebei goed maar ééntje is beter.

Ik had gisteren geen tijd om te stemmen maar als jullie geen tie break willen, wil ik eventueel nog wel een stem geven aan Plastico.

Funkadelic - Maggot Brain - 7

Bijzonder dat sommigen hier stemmen uit "gerechtigheid" of "wraak" ("ik stem expres op de tegenstander, want door dat nummer is dat van mij niet door, boehoe"). Ik stem gewoon op wat ik goed vind, afgezien van dat alles. :unsure:

Als het Derrol is, geen probleem!

Funkadelic - Maggot Brain - 8

Nooit de grootste James Brown fan geweest en van Funkadelic ook maar Margot Brain liggen.

Maakt het eigenlijk uit welk nummer van de vorige battle doorgaat? het gaat toch gewoon weer slachtvlees voor Maggot Brain worden in de volgende ronde.

James Brown - Super Bad (1 & 2) - 2
Funkadelic - Maggot Brain - 10

Snap de hype voor Maggot Brain niet, hier klinkt Funkadelic bijna meer als Pink Floyd dan Floyd zelf, maar in een battle gaan ze natuurlijk verliezen tegen Gilmour & co. Had liever prijsbeest Mothership Connection in de lijst gezien. JB is de boss.

James Brown - Super Bad (1 & 2) - 3

Maggot Brain werkt bij mij ook gewoon niet. Super Bad is gewoon een leuk nummer.

Snap de hype voor Maggot Brain niet, hier klinkt Funkadelic bijna meer als Pink Floyd dan Floyd zelf, maar in een battle gaan ze natuurlijk verliezen tegen Gilmour & co. Had liever prijsbeest Mothership Connection in de lijst gezien. JB is de boss.
Dat heeft hier nog iemand van Neil Young gezegd :unsure:.

Maar bij Floyd krijg je na die 10 minuten nog een nummer, zoals bij Shine on You Crazy Diamond. Hier denk ik “ah we zijn vertrokken” en dan ist gedaan. Maggot Brain is de Dune Part 1 van de progrock

xdLH51eNWZAHrwy5mf.webp

Terug
Bovenaan