Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ze LSD hadden genomen in plaats van coke gesnoven, waren de lyrics wat creatiever geweest.Just like witches at black masseeeeeeees
(Ik heb die 2 keer masses na elkaar wel altijd al een beetje vreemd gevonden eigenlijk, we vinden niets dat rijmt op masses, dus we herhalen het gewoon?)
Ik vind heel dat begin zo cringe, gelukkig wordt het beter erna.Just like witches at black masseeeeeeees
(Ik heb die 2 keer masses na elkaar wel altijd al een beetje vreemd gevonden eigenlijk, we vinden niets dat rijmt op masses, dus we herhalen het gewoon?)
Het is eerder cheesy dan cringe, maar de opbouw van dat nummer is zo subliem.Ik vind heel dat begin zo cringe, gelukkig wordt het beter erna.
As the war machine keeps tuuuuurning (sorry was even onderbroken door een fenomenaal psychonaut in de ab)In the fields the bodies burniiiiiiing.
Ik zou nu niet cheesy nog cringe zeggen tegen misschien wel het meest sublieme antioorlogsnummer ooitHet is eerder cheesy dan cringe, maar de opbouw van dat nummer is zo subliem.
What's Going On van Marvin Gaye would like a word.Ik zou nu niet cheesy nog cringe zeggen tegen misschien wel het meest sublieme antioorlogsnummer ooit

Just like witches at black masseeeeeeees
Ik vind heel dat begin zo cringe, gelukkig wordt het beter erna.
Metallica is altijd beter dan ne kerel die door zijn neus zingt, wordt geimiteerd door Timothy Chalamet en het charisma heeft van een blik zwanworsten. Ja, altijd.Uh, het gaat hier wel om homoniemen he mannekes. Dat zijn verschillende woorden, niet hetzelfde woord. It counts, it’s poetry, deal with it.
Meest doeltreffende anti-oorlogslied (lyrics wise) dat ik kan bedenken is Masters of War, maar dat vind ik daarom niet het beste. Wel beter dan One, maar dat weet iedereen. Ja, iedereen.
Ook allemaal goeie. Als je echt goed anti-war Metallica wilt ga je best voor Disposable Heroes dat echt die waanzin vat en Hetfield op zen meest poetisch toont. One is misschien niet beter nee maar beschrijft wel beter de impact op persoonlijk niveau waar War Pigs eerder op het maatschappelijk niveau inspeelt.What's Going On van Marvin Gaye would like a word.
En For What It's Worth van Buffalo Springfield.
En Fortunate Son van CCR.
Maar de echte vraag is, is One van Metallica een beter anti-oorlogsnummer?
En dat begin is echt cheesy en/of cringe. Kom zeg.