Battle Royale: the 1970's - Round 2

Focus - Hocus Pocus (Live '73) - 3
Derrol Adams - The Sky - 2

Hocus Pocus is awesome en het verhaal achter die live performance is heel leuk.
Maar er is iets aan de stem van Adams en het getokkel van zijn banjo dat uitermate rustgevend is, en de lyrics vind ik ook zeer mooi.

Focus - Hocus Pocus (Live '73) - 4

Het zijn wel 2 zeeeer verschillende nummers lol. Derrol Adams heeft heel zeker zijn charme met die stem en dat getokkel. Maar ik ga dan toch liever voor de knotsgekke Hocus Pocus.

Focus - Hocus Pocus (Live '73) - 5

Ik ga vandaag voor batshit crazy (R.I.P. mijn batshit crazy inzending).
Derrol Adams ga ik wel zeker nog eens draaien op een herfstige avond, met een glas whisky in de hand het landschap overschouwend vanuit mijn denkbeeldige schommelstoel op mijn nog meer denkbeeldige porch.

Focus - Hocus Pocus (Live '73) - 5

Ik ga vandaag voor batshit crazy (R.I.P. mijn batshit crazy inzending).
Derrol Adams ga ik wel zeker nog eens draaien op een herfstige avond, met een glas whisky in de hand het landschap overschouwend vanuit mijn denkbeeldige schommelstoel op mijn nog meer denkbeeldige porch.
Vergeet u tweeloop niet ;)

Focus - Hocus Pocus (Live '73) - 6
Derrol Adams - The Sky - 4

Derrol Adams is een heel aangename ontdekking, mag voor mij zeker door.

Focus - Hocus Pocus (Live '73) - 6
Derrol Adams - The Sky - 6

Twee goede kandidaten en dit keer was ik meer in de stemming voor Derrol Adams. Idd een interessante ontdekking.

Btw, sinds de clash met Welcome To The Machine heb ik al een paar keer naar het nummer geluisterd. Leuke herontdekking. (Blijft ook weer in mijn hoofd hangen.)

Willie Colon canta Ruben Blades - Plastico - 1
Hot Chocolate - Brother Louie - 0

Leuk refreintje bij de mannen van de warme choco maar Colon & Blades is gelaagder, dieper, drie songs in één.

Willie Colon canta Ruben Blades - Plastico - 3
Hot Chocolate - Brother Louie - 3

Beide nummers niet helemaal mijn ding maar voelde toch iets meer ne klik met het tweede.

Terug
Bovenaan