Battle Royale: the 1980's - kwartfinales

Orchestra Baobab – Utrus Horas 4
New Order - Blue Monday 6

Ik ben toch niet zo weg van Blue Monday tbh. Misschien komt de klik ooit wel, maar Utrus Horas was er direct boenk op!

Orchestra Baobab – Utrus Horas 3
New Order - Blue Monday 7

Orchestra Baobab komt hier niet zo vlot binnen om één of de andere reden, doorgaans wel fan van afrikaanse vibes maar geef mij maar de klassieker.

Orchestra Baobab – Utrus Horas 3
New Order - Blue Monday 7

Orchestra Baobab komt hier niet zo vlot binnen om één of de andere reden, doorgaans wel fan van afrikaanse vibes maar geef mij maar de klassieker.

Het is wel de bedoeling dat je enkel punten bijtelt, en niet er nog eens 2 aftrekt ... :')

Orchestra Baobab – Utrus Horas 7
New Order - Blue Monday 8

Ultrus Horas dat je mij op elk moment van de dag op elke dag kan laten horen en dat ik nooit als iets onwelgekomen zal zien.

Versus een Blue Monday dat me het gevoel geeft van een leuk dansfeestje waarbij een plaat door de zatte nonkel/baas wordt opgelegd en waar enkel hij goed op gaat (ahja, want de plaat moet tot de laatste noot worden afgespeeld hé) en heel de sfeer op het dansfeest weg is. Te monotoon en repetitief voor mij.

Godmiljaar al een ronde gemist gisteren. Ging een moeilijke geweest zijn!

Orchestra Baobab – Utrus Horas 8
New Order - Blue Monday 10

Orchestra Baobab – Utrus Horas 9
New Order - Blue Monday 10

Tweede ronde op rij stemmen tegen mijn eigen inzending. :unsure:

Kate Bush – Running Up That Hill - 0
Dire Straits – Brothers In Arms - 1

Om in herhaling te vallen:
Heerlijk somber. Een en al hart, ziel, en rock.

Kate Bush – Running Up That Hill - 0
Dire Straits – Brothers In Arms - 2

Knopfler zijn Falkland protest raakt gewoon dieper dan Bush en haar heuvel. Dat ook een parel van een nummer is he maar de Knopfler is voor mij virtuozer met zijn gitaar als Bush met haar stem

Terug
Bovenaan