Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We’re not gonna take itBaobab is wel goed, moet ik zeggen. "Wereldmuziek" is wat denigrerend, het is wel meer dan dat.
Amai, dit maakt mijn dag zeg!Metallica - Fade To Black - 14
Orchestra Baobab - Utrus Horas - 14
Had je al grindcore in de 80s?Reingold – Dreiklangsdimensionen - 4
Twisted Sister – We’re Not Gonna Take It - 2
Hoe meer deze eerste ronde vordert , hoe meer ik grindcore terug begin te appreciëren. Reingold opgezet en het werd me al na een paar seconden duidelijk : dit was geen grindcore. Met een speelduur van over de vijf minuten had ik toch minstens 15 a 20 knallers verwacht maar in de plaats daarvan krijg ik slechts 1 nummer op nuchtere maag, ik mis toch blastbeats en guttural grunts om echt wakker te worden. Die hippie synthpartij brengt me eerder terug naar dromenland en dat kan niet de bedoeling zijn vandaag.
Twisted Sister dan, helaas ook geen grindcore en blastbeats en pig squeals zijn dus ook hier niet aanwezig. Spijtig. Puntje desalniettemin voor de vier lelijke venten in vrouwenkledij.
Napalm Death - Scum komt uit 1987 dus ja er was zeker ook al grindcore in de 80's.Had je al grindcore in de 80s?
Leek mij eerder een product van de 90s.

Reingold – Dreiklangsdimensionen - 6
Twisted Sister – We’re Not Gonna Take It - 4
Zodanig chill dat het slaapverwekkend wordt, die mompelmoffen van de Neue Deutsche Welle. Dan liever totaal over the top meezingen in de haardroger en de tennisracket afriffen. Goeie contender voor track van het decennium.