willydrama
Well-known member
Ik zie bijna 500 miljoen streams voor Bob op SpotifyWel echt maf die populariteit op Spotify. Marley begot 500k en Sinead 5mil terwijl ik eerder het ongekeerde had verwacht.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie bijna 500 miljoen streams voor Bob op SpotifyWel echt maf die populariteit op Spotify. Marley begot 500k en Sinead 5mil terwijl ik eerder het ongekeerde had verwacht.
Bob Marley & The Wailers zit aan net geen 26 miljoen maandelijkse luisteraarsWel echt maf die populariteit op Spotify. Marley begot 500k en Sinead 5mil terwijl ik eerder het ongekeerde had verwacht.

Ja, leuke band. Moest je je ooit hebben afgevraagd hoe doom metal van Black Sabbath naar Sleep is geëvolueerd, Saint Vitus is die missing link.Saint Vitus is een heel fijne ontdekking. En extra leuk om te lezen hierboven dat er nog meer te ontdekken valt.
Het eerste S/T album en Hallow's Victim (waar deze nominatie op staat) zijn alvast aanraders van mijn kant.Saint Vitus is een heel fijne ontdekking. En extra leuk om te lezen hierboven dat er nog meer te ontdekken valt.