Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Telt dat al als een mijlpaal?Veel power ballads ja maar niemand die een power ballad verwachtte van een thrashmetal band
Daarvoor was het allemaal om ter snelst om ter hardst, dat zij dan de andere kant uitgaan is een mijlpaal jaTelt dat al als een mijlpaal?
Ik ben te jong en was er niet bij, maar ik vind dat niet echt overtuigend tbh. Of toch in ieder geval een lage drempel om van een mijlpaal te gaan spreken. Maar goed. Fade to Black. Goed nummer, uitstekend begin, vette outro, maar er is toch wel een lang stuk in het midden van dit nummer waar mijn interesse even gaat wandelen. Er zijn andere nummers van dit album waar ik meteen op zou gestemd hebben.Daarvoor was het allemaal om ter snelst om ter hardst, dat zij dan de andere kant uitgaan is een mijlpaal ja
De vraag is vooral of het forum dat overleeftGaat Jules het overleven als Metallica deze rondes niet overleeft? Dat is wat ik mij voornamelijk afvraag...![]()
Ik ga die toch eens serieus moeten bijwerken maar geen tijd met verhuisHoe is het met de kill list?