Battle Royale: the 1980's - round 2

Michael Jackson - Pretty Young Thing 1
Sonic Youth - Teenage Riot 12

Steekt beter in elkaar en is meer fun.

Onbegrijpelijk dat "kindervriend" Michael Jackson met een nummer getiteld "Pretty Young Thing" uberhaupt in de tweede ronde geraakt is. Die wansmakelijke grap heeft wat mij betreft lang genoeg geduurd. Met Sonic Youth als opponent was de keuze dan ook snel gemaakt. Weg met de pedopop.
Koppel het daar toch los van?
Ik zal met alle plezier een film zien van Polanski, als die goed is. De figuur zelf moet ik natuurlijk niet hebben.
Iemand die de volgende BR R Kelly erin zet, krijgt alvast één gegarandeerde stem :eviltongue:.

Michael Jackson - Pretty Young Thing 1
Sonic Youth - Teenage Riot 13

Ik vind het best 2 iconische artiesten die zeker hun plaats hebben in de BR. Michael heeft betere nummers imo en haalt het niet van Teenage Riot

Koppel het daar toch los van?
Ik zal met alle plezier een film zien van Polanski, als die goed is. De figuur zelf moet ik natuurlijk niet hebben.
Iemand die de volgende BR R Kelly erin zet, krijgt alvast één gegarandeerde stem :eviltongue:.
Van John Wayne Gacie of Dolf gaan we het nu toch ook niet hebben over hun schilderkunst? Van Dutroux zeg je toch ook niet dat het best een OK garagist was en Charles Manson was geen literair genie...
Maar bon, de jaren 90 worden gezellig, ik hoor het al....

Michael Jackson - Pretty Young Thing 2
Sonic Youth - Teenage Riot 15

Ik moet hier wel eerlijkheidshalve aan toevoegen dat als MJ een garagist was, dat hij ook geen punt zou gekregen hebben.

Gaan werken met 't gedacht dat het wel gelijkstand ging worden.
Slaperige shoegaze slackers sucken soieso stukken steviger dan Mike's slick dancevloerbommetje maar om nu oude koeien uit de Neverland sloot te halen, da's toch wel driest.

Bathory - A Fine Day To Die 3
Black Sabbath - Neon Knights 3

Een instrumentale versie van A Fine Day To Die had ik kunnen smaken, maar hoewel misschien toepasselijk voor de titel, verpesten de doodsreutels die voor 'zang' moeten doorgaan het toch wel vrij hard.

Terug
Bovenaan