Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Nee dat voelde ik bij elke stem tegen MetallicaZeker als het je linkerhand is. Ook spanning op de borst?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee dat voelde ik bij elke stem tegen MetallicaZeker als het je linkerhand is. Ook spanning op de borst?
Koppel het daar toch los van?Onbegrijpelijk dat "kindervriend" Michael Jackson met een nummer getiteld "Pretty Young Thing" uberhaupt in de tweede ronde geraakt is. Die wansmakelijke grap heeft wat mij betreft lang genoeg geduurd. Met Sonic Youth als opponent was de keuze dan ook snel gemaakt. Weg met de pedopop.
.Van John Wayne Gacie of Dolf gaan we het nu toch ook niet hebben over hun schilderkunst? Van Dutroux zeg je toch ook niet dat het best een OK garagist was en Charles Manson was geen literair genie...Koppel het daar toch los van?
Ik zal met alle plezier een film zien van Polanski, als die goed is. De figuur zelf moet ik natuurlijk niet hebben.
Iemand die de volgende BR R Kelly erin zet, krijgt alvast één gegarandeerde stem.
Leuk weetje alvast voor op Kerstmis.Van Dutroux zeg je toch ook niet dat het best een OK garagist was
Eww. TMI!Het wisserke komt naar boven!
Protput!Eww. TMI!