Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ironisch dan dat de Pantera gitarist werd afgeknald door iemand die aan illegaal wapenbezit deed.Warren G en Prodigy zaten in de gevangenis voor illegaal wapenbezit. Op zich nog minder problemen mee dan de holocaust steunen. But that's just me.![]()
.Nostalgia kicks in, hoort er nu eenmaal bij dan.Aphex Twin - Nannou 12
Pantera - Cowboys From Hell 6
Ik vind Cowboys From Hell leuker klinken dan Nannou, maar 't is niet zo veel leuker dat ik naast de nazigroet kan kijken. Het aantal nummers deze battle dat mij echt niets doet of ik echt niet kan horen, ligt nu al hoger dan alle decennia hiervoor vrees ik. Het is niet dat er in de jaren 90 minder goede muziek werd gemaakt, alleen gaat jullie smaak er precies decennium na decennium op achteruit.
Zijt ge van de Limburg?Hemels headphonenummer wint het pleit van hardere herrie.
Geen idee waarom ik wil allitereren met een h.
Eigenlijk heb je gelijk. Washer is mijn persoonlijke favoriet van Spiderlnd maar zonder de rest van het album rond zich heeft dat nummer niet dezelfde emotionele impact.Depeche Mode - Enjoy The Silence 1
Slint - Good Morning, Captain 3
Spiderland is een überclassic. Eender welk nummer mocht voor mij genomineerd worden. Washer is prachtig, maar leek me nog moeilijker op zich te waarderen in de context van deze battle. Good Morning, Captain leek me iets directer en ja, die finale is legendarisch.