Obi-Jan Well-known member 25 januari 2025 #41 Vanishing Twin - Big Moonlight - 8 Chat Pile - Why - 4 Why?
SnakeGodRovinin Well-known member 25 januari 2025 #42 Vanishing Twin - Big Moonlight - 9 Chat Pile - Why - 4 Tijd om de volwassenen te scheiden van de jongeren. Hun tijd komt ooit, maar niet dit jaar.
Vanishing Twin - Big Moonlight - 9 Chat Pile - Why - 4 Tijd om de volwassenen te scheiden van de jongeren. Hun tijd komt ooit, maar niet dit jaar.
shiftyke Redacteur Crowdfunder FE 25 januari 2025 #43 Vanishing Twin - Big Moonlight - 9 Chat Pile - Why - 5 Het moest van Obi
utred Well-known member Crowdfunder FE 25 januari 2025 #44 Vanishing Twin - Big Moonlight - 9 Chat Pile - Why - 6
Crock Member 25 januari 2025 #45 Vanishing Twin - Big Moonlight - 9 Chat Pile - Why - 7 Tijdens de koude wintermaanden komt dat nummer van Chat Pile extra hard binnen
Vanishing Twin - Big Moonlight - 9 Chat Pile - Why - 7 Tijdens de koude wintermaanden komt dat nummer van Chat Pile extra hard binnen
Creeping Death Well-known member Crowdfunder FE 25 januari 2025 #46 Vanishing Twin - Big Moonlight - 9 Chat Pile - Why - 8 Pure, rauwe kracht en emotie.
Fusetea Active member 25 januari 2025 #47 Het wordt dan toch nog spannend zo te zien. (Sorry @Obi-Jan , ik zal wel al bestie-punten verloren zijn. )
Het wordt dan toch nog spannend zo te zien. (Sorry @Obi-Jan , ik zal wel al bestie-punten verloren zijn. )
Kid_C Redacteur Crowdfunder FE 25 januari 2025 #49 Obi-Jan zei: Je kan het op een gelijkstand brengen @Kid_C Klik om te vergroten...
clercqie Well-known member 25 januari 2025 #52 Is niet per se ronselen voor me, maar eerder "komaan Mr. Modman, laat uw kaarten zien" Kiezen @Kid_C! Kiezen is verliezen
Is niet per se ronselen voor me, maar eerder "komaan Mr. Modman, laat uw kaarten zien" Kiezen @Kid_C! Kiezen is verliezen
DwightSchrute Well-known member 25 januari 2025 #53 Denk ad bureaucratie die je te wachten staat bij een tie @Kid_C
Kid_C Redacteur Crowdfunder FE 25 januari 2025 #55 Vanishing Twin - Big Moonlight - 9 Chat Pile - Why - 9 En nu?
Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield Well-known member 26 januari 2025 #56 Low - More - 0 The Smile - Skrting On The Surface - 1 Low kon mij nog niet overtuigen, The Smile wel
clercqie Well-known member 26 januari 2025 #57 Low - More - 1 The Smile - Skrting On The Surface - 1 Er zijn nog veel betere nummers van The Smile imo, en die stem van Mimi snijdt zo diep. Vanaf hier zijn mijn keuzes goed afgelijnd.. Zalig @Kid_C, nog met die last-minute gelijkmaker. Laat het lot maar beslissen
Low - More - 1 The Smile - Skrting On The Surface - 1 Er zijn nog veel betere nummers van The Smile imo, en die stem van Mimi snijdt zo diep. Vanaf hier zijn mijn keuzes goed afgelijnd.. Zalig @Kid_C, nog met die last-minute gelijkmaker. Laat het lot maar beslissen
Sir.Killalot Well-known member Crowdfunder FE 26 januari 2025 #58 Low - More - 1 The Smile - Skrting On The Surface - 2
shiftyke Redacteur Crowdfunder FE 26 januari 2025 #59 Low - More - 2 The Smile - Skrting On The Surface - 2 More, desondanks dat het wat aan de korte kant is, is voor mij één van de beste dingen van het decennium (net als de rest van de plaat).
Low - More - 2 The Smile - Skrting On The Surface - 2 More, desondanks dat het wat aan de korte kant is, is voor mij één van de beste dingen van het decennium (net als de rest van de plaat).
Dixaq Active member 26 januari 2025 #60 Low - More - 2 The Smile - Skrting On The Surface - 3 Zeeeeer lastig, maar dan toch maar voor Thommeke gegaan.
Low - More - 2 The Smile - Skrting On The Surface - 3 Zeeeeer lastig, maar dan toch maar voor Thommeke gegaan.