Battle Royale - the 2020's - 1/8e finales

Low - More - 3
The Smile - Skrting On The Surface - 4

Na de 2 vorige keren op Low te stemmen gaat mijn stem deze keer toch naar The Smile. Ik ben er meer voor in de mood en vind het ook gewoon veel mooier.

Low - More - 4

Twee bands die ik zeer genegen ben maar waar ik voor dit een ander nummer had gekozen. Days Like These had voor mij dan zelfs heel het spel mogen winnen.

Ik weet dat we de nummers op zichzelf moeten beoordelen maar met More is dat onmogelijk door de context errond. Daarom kies ik voor deze.

Low - More - 5

RIP Mimi, blijft door merg en been gaan deze.

Low - More - 7
The Smile - Skrting On The Surface - 6

Voelt heel onnatuurlijk om tegen The Smile te stemmen maar toch is het gebeurd. Voor mij is dit de finale avant la lettre.

Low - More - 7
The Smile - Skrting On The Surface - 8

Inderdaad moeilijk. Low vind ik wel cool maar het blijft zo onvolledig voor mij. Eerder een stuk van een nummer dan een heel nummer op zich.

Deckard die zo lang mogelijk gewacht heeft om zelf zijn nummer naar de volgende ronde te stemmen.

1000027642.gif

Billy Woods x Messiah Music - Pollo Rico - 0

Blood Incantation - The Message [Tablet III] - 1

Als Willydrama in ronde 1 wist dat het was toegestaan om op eigen nominaties te stemmen was Billy Woods nooit door ronde 1 geraakt.

Blood Incantation daar en tegen is gewoon episch van begin tot eind.

Billy Woods x Messiah Music - Pollo Rico - 0

Blood Incantation - The Message [Tablet III] - 2

Hoe zeer ik ook Billy Woods fan ben, no match voor het magistrale van Bloody Incantation.

Terug
Bovenaan