Battle Royale - the 2020's - 1/8e finales

Ik weet niet waarom ik dacht dat dit een easy win voor Chelsea ging worden :unsure:
cassandravschelsea.jpg

Cassandra Jenkins - Hard Drive - 9
Chelsea Wolfe - Place In The Sun - 4

2 prachtige nummers

Cassandra Jenkins - Hard Drive - 10
Chelsea Wolfe - Place In The Sun - 5

Twee dames die mij ijskoud laten dan maar lesser of two evils

Ik moet zeggen, ik ben nu al elke ronde opnieuw en opnieuw aan het luisteren naar Hard Drive, en bij elke repeat kruipt dat nummer dieper en dieper onder het vel. Ik zei eerder ook dat ik erdoor benieuwd ben geworden naar de rest van haar werk, maar eerlijk : Hard Drive torent gewoon huizenhoog boven haar andere songs uit. De omschrijvingen waarbij het vooral lijkt geprezen te worden door het kalmerende effect, doet het nummer imo oneer aan. Staat hier nu eigenlijk al quasi de hele dag op repeat. Dat laatste stuk, waarbij ze over en over telt tot drie, en met die backing daarbij, is gewoon helend. Echt prachtig.

King Gizzard & The Lizard Wizard - The Dripping Tap - 4
Waxahatchee - Right Back to It - 0

Hier ga ik toch mee voor Gizzard, Wacahatchee heeft betere nummers dan Right Back to It.

King Gizzard & The Lizard Wizard - The Dripping Tap - 6

Moet zeggen dat ik Right Back to It sinds vorige ronde in mijn 'liked nummers' heb gezet, echt een goeie stem. Maar hiervan winnen zal niet lukken.

King Gizzard & The Lizard Wizard - The Dripping Tap - 7

Jammer voor Waxahatchee inderdaad, maar het is een oneerlijke strijd

King Gizzard & The Lizard Wizard - The Dripping Tap - 8

Right back to it is een prima nummer, in vorige rondes ook opgestemd. Maar The dripping tap is awesome.

Drip, drip from the tap don't slip
Drip, drip from the tap don't slip on the drip :music:

King Gizzard & The Lizard Wizard - The Dripping Tap - 9

Tja, oneerlijke strijd idd.

Terug
Bovenaan