Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet wel dat derde keer trakteren is als je die opmerking ook in de finale maaktIk snap het niet die harde schijf had al lang gewist moeten worden.
Goh, iemand een reminder sturen om te stemmen, valt dat onder stemmen ronselen? Is in vorige rondes al vaker gebeurd, zeker bij de late night voters.Was stemmen ronselen geen diskwalificatie, @Kid_C?![]()
Als Earthless wint wel, jep. xGoh, iemand een reminder sturen om te stemmen, valt dat onder stemmen ronselen? Is in vorige rondes al vaker gebeurd, zeker bij de late night voters.
#JusticeForAmylAndTheSniffersAls Earthless wint wel, jep. x
Gaat niet nodig zijn.Weet wel dat derde keer trakteren is als je die opmerking ook in de finale maakt
Ja, same.Zou Gizz tegen Earthless staan was het ook Gizz geweest. Earthless kan beter dan dit nummer.
Dit is gewoon... silly. Dat nummer heeft echt een geweldige structuur, is voor mij zelfs de voornaamste reden waarom ik het genomineerd heb. Misschien heb je er niet het geduld/de goesting voor om die te herkennen?zonder enige vorm van structuur
Ik heb een uur besteed aan dit nummer dus aan geduld en inzet zal het niet liggen. Dat ik de structuur misschien niet kan herkennen kan aan mij liggen, dan nog vind ik het enorm eentonig.Ja, same.
Dit is gewoon... silly. Dat nummer heeft echt een geweldige structuur, is voor mij zelfs de voornaamste reden waarom ik het genomineerd heb. Misschien heb je er niet het geduld/de goesting voor om die te herkennen?
Fair enoughDat ik de structuur misschien niet kan herkennen kan aan mij liggen, dan nog vind ik het enorm eentonig.