Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat een zieke run heeft Earthless gehad, amai. I ain’t lyin’ wanneer ik zeg dat ik niet had verwacht dat deze voorbij de eerste ronde zou geraken, ik had eerder ingezet op Beach House, die er dan weer meteen werd uitgekegeld.
het is ondertussen dan toch duidelijk dat BG meer indie hipsters heeft als metalheads Dat die Cassandra het tot in de finale heeft geschopt is echt onbegrijpbaar voor mij.
het is ondertussen dan toch duidelijk dat BG meer indie hipsters heeft als metalheads Dat die Cassandra het tot in de finale heeft geschopt is echt onbegrijpbaar voor mij.
Anyway, aangezien de battle royale niet meer interessant is, over naar de echte wedstrijd die hier nog bezig is.
Zoals eerder gezegd goede* stemmen in de halve finale tellen voor 3 punten, en dat geeft deze resultaten voor deze halve finale: