Battle Royale - the 2020's - kwartfinales

Arooj Aftab - Mohabbat - 9
Vanishing Twin - Big Moonlight - 6

Om het spannender te maken. Deze morgen dacht ik Arooj, dan weer Vanishing Twin, dan weer Arooj, ... I don't know man.

The Smile - Skrting On The Surface - 2
Blood Incantation - The Message [Tablet III] - 2

The Smile is ook een leuke ontdekking geweest, ik was niet op de hoogte dat Thommeke ook nog actief was in een andere groep :unsure:
Maar voor mij kan het niet op tegen het machtige Blood Incantation.

The Smile - Skrting On The Surface - 3

The Smile - Skrting On The Surface - 4

The Message is dat het soms beter is om instrumentaal te blijven, want met deze "zang"partijen mag zowat elke deelnemer in de Battle Royale van Blood Incantation winnen wat mij betreft. Jammer, want instrumentaal vind ik het wel goed.

The Smile - Skrting On The Surface - 6

Allebei geweldig. Puur als afzonderlijke nummers bekeken, doet Skrting me meer.

Blood Incantation - The Message [Tablet III] - 3

Stem voor de (voorlopige) underdog hier (en voor mijn Obi punten binnen te halen)

Geweldig nummer van The Smile, zeer zeker. Maar het is geen Radiohead... Dat blijft misschien een bias van mij die het nuller dan wat punten kost..

Blood Incantation vond ik dan weer een grote verrassing vorig jaar want op zich minder 'mijn genre', maar ik was en ben nog steeds helemaal mee met de vette riffage.

...

Geweldig nummer van The Smile, zeer zeker. Maar het is geen Radiohead... Dat blijft misschien een bias van mij die het nuller dan wat punten kost..

...
Ah, zo denkt gij dus over dat nummer? :angry:

giphy.gif

Blood Incantation - The Message [Tablet III] - 5

Ik stoor me aan "externe" geluiden, zoals het geluid van het rotspuzzelstuk voorbij halverwege dat me doet denken aan het geklop bij 'Beat it' van MJ.
Het hangt van de details af, deze ronde.
(Had je maar niet de muziekvideo moeten kiezen :eviltongue:).

The Smile - Skrting On The Surface - 7
Blood Incantation - The Message [Tablet III] - 6

The Message is imo vele interessanter en bevat echt zalige riffs. Enige minpuntje is dat het nog beter is met deel 2 ervoor.

Terug
Bovenaan