Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) Mijn stem gaat dan maar weer daarnaartoe.Als startpunt zou ik voor hun album Skinty Fia gaan.Net als @Sir.Killalot heb ik de Fontainestrein gemist toen die voor het eerst halte nam. Ik heb ze pas voor het eerst gehoord toen ze op de soundtrack verschenen van Andrea Arnolds nieuwste film Bird (nu in de bioscoop, zeker gaan kijken!). En dan bij de vorige ronde genoten van Starbuster. Maar ik moet dus nog werk maken van een deep dive.
Fontaines DC is voor mij een recentere ontdekking, en ik vind het ook zeer goed. Starbuster is echt wel een banger van formaat. Maar voor mij kan het niet op tegen Blood Incantation, die met Absolute Elsewhere echt wel een ongeloofelijk meesterwerkje hebben afgeleverd.
De moeilijkste tot nu toe, voor mij had dit een finale kunnen zijn.
Als ge keelpastillekes nodig hebt kunt ge die vocals ook niet produceren denk ik, er zijn er genoeg die deze technieken niet goed beheersen en nu geen stem meer hebben. Al snap ik absoluut wel dat die vocals niet voor iedereen zijn.Maar vooral: ik ben altijd gevoeliger aan de vocals bij metal. En hoewel The Message instrumentaal top in elkaar zit, kan ik niet stoppen met denken dat een paar keelpastilles voor de zanger niet slecht zouden zijn.
indiebro's