Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Wat mij ook een beetje stoort is dat het qua lay-out en menu's en sound totaal niet als Battlefield aanvoelt. Had gehoopt terug die BF3/BF4 vibe te hebben.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Allez jong, ook Battlefield is arcade zonder meer.Dat word je echt wel gewoon ik heb 12000kills met main battle tank in BF4 en 3000 in BF3 en heb al misschien 1000helicopters uit de lucht geknald met een gewone tank dus das echt ervaring en goed kunnen mikken , maar dat zit wat in de genen lol
BF is toch nog altijd niet echt arcade is oorlog simulator , cod is echt arcade , maar bon maakt eigenlijk niet uit .Ik vind het echt een leuk spel , maar BF heeft veel leukere maps dan deze , dus staar je niet blind op deze beta , je moet ook wat ervaring opdoen en dat loopt allemaal los.
)Vat het voor mij ook een beetje samen.Het is geen "echte" bf, maar ik heb wel genoten van de beta en die test ervaring heeft me overtuigd om het in huis te halen bij launch.
Er is zeker nog werk aan, maar van hetgeen ik al gezien heb was voor mij persoonlijk genoeg (ik ben dan ook niet zo kritisch/hardcore dat ik me aan de meeste zaken stoor zoals anderen hier)
blog.playstation.com
Altijd met een squad van 4 veronderstel ik. Geen solo mode.Ja dat kan wel wat worden die hazard zone, hopelijk ook een solo mode. Heb het niet voor squads met randoms om eerlijk te zijn.
Ale gaat weer fun zijn dan als ze spelen zonder micro.Altijd met een squad van 4 veronderstel ik. Geen solo mode.