Battlefield 2042

Battlefield 2042

Dat word je echt wel gewoon ik heb 12000kills met main battle tank in BF4 en 3000 in BF3 en heb al misschien 1000helicopters uit de lucht geknald met een gewone tank dus das echt ervaring en goed kunnen mikken , maar dat zit wat in de genen lol

BF is toch nog altijd niet echt arcade is oorlog simulator , cod is echt arcade , maar bon maakt eigenlijk niet uit .Ik vind het echt een leuk spel , maar BF heeft veel leukere maps dan deze , dus staar je niet blind op deze beta , je moet ook wat ervaring opdoen en dat loopt allemaal los.
Allez jong, ook Battlefield is arcade zonder meer.

De pc versie eens deftig getest.
De status beta toch wel waardig, er is nog een pak werk aan.
Dit zou een oude build zijn waar al veel aan gesleuteld is maar toch, ik wacht allesinds de reviews af van hoe ze dit gaan lanceren.
Mijn geld zouden ze kunnen krijgen maar dan wel als de meeste dingen in orde zijn, wat ik in eerste 3 maand betwijfel.
Zoals ik verwachte en momenteel ervaar:
*pomp 2 magazijnen (krijg hitmarkers) in enemy
*die draait zich om en neemt zijn tijd om zijn haar goed te leggen
*in 2 kogels lig ik neer en enemy wandeld verder...

Gespeeld op ps5.

Speelt wel tof maar is idd nog werk aan.
De ingame map mis ik, soms spawnen en uw weapon attachments zijn weg zijn zaken dat me al opvielen. In een tank als passagier zitten en het kanon dat van links naar rechts sprong, was ook niet zo aangenaam.

Voor de rest zag en speelde het wel goed.

Het is nu meer arcade geworden , de meningen zijn verdeeld .

copy paste
DOOM is an arcade shooter. Unreal Tournament. Halo.
There is a huge gap between those and any version of Battlefield. It's not black and white, arcade and MilSim. There is a ton of gray area.

Dit zijn de echte arcade shooters , iedereen denkt het zijn , maar ik vind DOOM etc.. arcade shooters ook al is BF meer die kant aan het opgaan slim is het niet van dezelfde dingen in een game te steken als COD .

Het heeft wat geduurd maar tegen vrijdagavond begon ik er toch wat meer fun uit te halen. Het kwam er bij mij op neer om de juiste plekken op de map uit te kiezen. Grafische stijl blijf ik een jammere downgrade vinden, maar ik wil eens zien hoe de andere maps gaan overkomen, vooral de Portal maps.

BF is gewoon een arcade shooter hoor, vind dat zelfs niet het discussieren waard.
Milsim is Arma, Squad, EFT, Hell let loose, etc.

Doom, UT, etc zijn meer arena FPS (en natuurlijk ook 'arcade' gericht)

Het is geen "echte" bf, maar ik heb wel genoten van de beta en die test ervaring heeft me overtuigd om het in huis te halen bij launch.
Er is zeker nog werk aan, maar van hetgeen ik al gezien heb was voor mij persoonlijk genoeg (ik ben dan ook niet zo kritisch/hardcore dat ik me aan de meeste zaken stoor zoals anderen hier :))

Het is geen "echte" bf, maar ik heb wel genoten van de beta en die test ervaring heeft me overtuigd om het in huis te halen bij launch.
Er is zeker nog werk aan, maar van hetgeen ik al gezien heb was voor mij persoonlijk genoeg (ik ben dan ook niet zo kritisch/hardcore dat ik me aan de meeste zaken stoor zoals anderen hier :))
Vat het voor mij ook een beetje samen.

Ben eens benieuws naar de Hazard Zone.

Toch wel teleurgesteld rond heel BF.

De build was blijkbaar van midden september. Dus ik verwacht toch wel een game vol met bugs en glitches.

Ik vind dat ze het gewoon zoals BF3 hadden moeten maken , maar dan verbeterd .
Ik heb pre order niet gecanceld , geef het zeker een kans , houd er rekening mee dat BF games in het begin vol fouten zit , maar zal snel gepatched worden .Ik ga proberen toch een 1000tal uur op dat spel te rammen lmao

Eerlijk gezegd BF heeft veel leukere maps , nog niet uw conclusies trekken , dat hadden de meeste bij BF4 ook en toch een topgame van gemaakt hoor.

Ja dat kan wel wat worden die hazard zone, hopelijk ook een solo mode. Heb het niet voor squads met randoms om eerlijk te zijn.

51580774817_e87118497b_h.jpg

Terug
Bovenaan