Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zou het zeer appreciëren als je er nog eentje hebt!Iemand toevallig nog op zoek naar een code om nu al te spelen? Laat gerust iets weten
Pffff krijg ik eindelijk een code via Twitch en als ik ze ingeef via EA is ze invalid![]()
| BR8F-U557-Z8FM-Z6XR |
Ook invalid spijtig genoeg
Je kan het wel kopen bij Kinguin met promo code AKS12DROP voor 1.40 EUR.Ook invalid spijtig genoeg
Geen idee. Ik zit nooit op Twitch.Via Twitch krijg je zeker maar 1 code hoeveel je ook (30 min) kijkt ?
Nee.Heb je de code ingegeven via de ea app zelf al eens?
aha nu opeens gelukt met die code....hadden blijkbaar probs bij EAPffff krijg ik eindelijk een code via Twitch en als ik ze ingeef via EA is ze invalid![]()
Met dual boot werkt het niet?
Ik heb een dual boot (2x win 11 op 2 aparte SSD’s). Eentje met dingle 4k monitor en eentje met triple 1440p monitor waar ik niks aan wil wijzigen.
Zou zonde zijn als het niet werkt.
Secure boot (wat meestal af staat bij dual boot) en TPM2.0 zijn vereist om te kunnen spelen.
Oké, ik heb er ondertussen mijn eerste paar uur BF6 beta op zitten.
Mijn eerste vaststelling? Ik ben slecht, heel slecht geworden in online schooters. Dat ik de voorbije 10 jaar niet meer actief gespeeld heb is zeker te merken. Battlefield 6 maakt het mij dan ook niet echt gemakkelijk door mij niet de mogelijkheid te geven om eerst even op een lege of rustige server er terug wat in te komen, mijn instellingen en toetsen juist te zetten en wat zaken uit te testen. De fullgame zal misschien wel een test environment hebben, zoals de shooting range. Maar toch, dit brengt mij wel op mijn eerste pijnpunt.
Matchmaking... Ja, ik ben oud... Ik mis een server browser. De mogelijkheid om zelf een server te kunnen kiezen op basis van maplijsten en/of gamemodi is een belangrijk aspect van mijn game welbevinden. Echter het kunnen kiezen voor een specidieke community server, waar ik na verloop van tijd ook andere regelmatige spelers leer kennen is even belangrijk. Ik wil naast mijn eigen vriendenbubbel ook deel uitmaken van een bredere community. Het zijn ook die community servers die vaak betere moderatie kenen en alternatieve mappenlijsten en/of regels aanbieden die misschien beter aansluiten bij mijn wensen. Zo speelde ik vroeger in BF3 en 4 vaak op 24, 28 of 32 man servers die wel gewoon Conquest Large mappen draaiden. Dat bood mij voldoende ademruimte aan tussen de actie om strategisch te zijn. De huidige matchmaking lijkt mij enkel maar in clusterfuck matches te brengen die veel te cheaotisch zijn. Nu las ik wel dat BF Portal misschien een deel van die community functionaliteiten terug zou brengen naar BF, maar als ik kijk naar BF2042 (waar dat ook werd beloofd), ben ik daar niet al te optimistisch over...
Secure boot zou in prencipe wel gewoon moeten werken met multiboot configuraties. Dus als dat het probleem is, best even nakijken hoe je dit kan inschakelen. Las dat CoD dit in de toekomst ook wil vragen, dus het zal een vaker voorkomend dingetje worden vrees ik.