BeardMeatsFood

Deze zag er eigenlijk best doenbaar uit.
Niet voor mij, maar vreemd dat er nog maar een keer iemand in geslaagd zou zijn.
Dat dacht ik eerst ook maar dan zag ik in die app precies toch ergens 2,25kg staan of iets dergelijks. Dat lijkt toch nog best veel. Moet wel zeggen: ik durf dikwijls geen burger bestellen op restaurant omdat toch te vaak heel dik kan tegenvallen maar deze ziet er wel goed uit :drool:

Deze zag er eigenlijk best doenbaar uit.
Niet voor mij, maar vreemd dat er nog maar een keer iemand in geslaagd zou zijn.

Dat dacht ik eerst ook maar dan zag ik in die app precies toch ergens 2,25kg staan of iets dergelijks. Dat lijkt toch nog best veel. Moet wel zeggen: ik durf dikwijls geen burger bestellen op restaurant omdat toch te vaak heel dik kan tegenvallen maar deze ziet er wel goed uit :drool:
Hij zegt dat zelf vaak he, het is de hoeveelheid brood die het écht moeilijk maakt in veel challenges. In die ontbijtchallenges waar veel toast bijzit is dat ook zo.

Hij zegt dat zelf vaak he, het is de hoeveelheid brood die het écht moeilijk maakt in veel challenges. In die ontbijtchallenges waar veel toast bijzit is dat ook zo.
Inderdaad, hetzelfde met frieten. Als je een grote hoeveel hebt en je laat die koud worden dan wordt dat de hel om (snel) op te eten. Bij die frietchallenge in de Limburg gaf hij dat ook aan: veel last van z'n kaken door het zware kauwen.

Inderdaad, hetzelfde met frieten. Als je een grote hoeveel hebt en je laat die koud worden dan wordt dat de hel om (snel) op te eten. Bij die frietchallenge in de Limburg gaf hij dat ook aan: veel last van z'n kaken door het zware kauwen.
En toch liet hij zijn frieten ook hier weer liggen tot het laatste. Het waren er nu wel niet veel :)

Zijn er eigenlijk geen kebab challenges? Moet toch ideaal zijn voor hem.

Hopelijk doet hij nog wat frituur challenges, maar dan niet zoals die burger en fritten van de eerste in België.

Zou hem wel graag is een vlezeke of 15 naar binnen zien werken.

Deze heb ik ook een tijd liggen bingewatchen en nu klik ik toch ook nog vaak op de nieuwe videos. Mijn favoriet blijft die waar hij thuis een munchbox in een keer naar binnen speelt (en waar dat door koudgeworden pizza heel lang duurt) en hij na bijna veertig minuten plots dringend naar de grote wc moet. The struggle is real vanaf dan.

Die steak challenge van deze week. Hoe dan? 2.2kg vlees met 6 sides die er uitzien alsof ik met enkel 1 side genoeg zou hebben als maaltijd. :lol:

Die steak challenge van deze week. Hoe dan? 2.2kg vlees met 6 sides die er uitzien alsof ik met enkel 1 side genoeg zou hebben als maaltijd. :laugh:
En dan nog ne dessert binnenkappen achteraf. Die gast heeft echt een zwart gat in zijn buik zitten. :D

De interactie met de cheesecake was wel geinig. :lol:

Terug
Bovenaan