Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze zag er eigenlijk best doenbaar uit.
Nog eentje in Brussel.
Dat dacht ik eerst ook maar dan zag ik in die app precies toch ergens 2,25kg staan of iets dergelijks. Dat lijkt toch nog best veel. Moet wel zeggen: ik durf dikwijls geen burger bestellen op restaurant omdat toch te vaak heel dik kan tegenvallen maar deze ziet er wel goed uitDeze zag er eigenlijk best doenbaar uit.
Niet voor mij, maar vreemd dat er nog maar een keer iemand in geslaagd zou zijn.

Deze zag er eigenlijk best doenbaar uit.
Niet voor mij, maar vreemd dat er nog maar een keer iemand in geslaagd zou zijn.
Hij zegt dat zelf vaak he, het is de hoeveelheid brood die het écht moeilijk maakt in veel challenges. In die ontbijtchallenges waar veel toast bijzit is dat ook zo.Dat dacht ik eerst ook maar dan zag ik in die app precies toch ergens 2,25kg staan of iets dergelijks. Dat lijkt toch nog best veel. Moet wel zeggen: ik durf dikwijls geen burger bestellen op restaurant omdat toch te vaak heel dik kan tegenvallen maar deze ziet er wel goed uit![]()
Ik kijk enkel voor de ongemakkelijke Belgische bommakes. Die madam is de ster van de video.
Nog eentje in Brussel.

Inderdaad, hetzelfde met frieten. Als je een grote hoeveel hebt en je laat die koud worden dan wordt dat de hel om (snel) op te eten. Bij die frietchallenge in de Limburg gaf hij dat ook aan: veel last van z'n kaken door het zware kauwen.Hij zegt dat zelf vaak he, het is de hoeveelheid brood die het écht moeilijk maakt in veel challenges. In die ontbijtchallenges waar veel toast bijzit is dat ook zo.
En toch liet hij zijn frieten ook hier weer liggen tot het laatste. Het waren er nu wel niet veelInderdaad, hetzelfde met frieten. Als je een grote hoeveel hebt en je laat die koud worden dan wordt dat de hel om (snel) op te eten. Bij die frietchallenge in de Limburg gaf hij dat ook aan: veel last van z'n kaken door het zware kauwen.

Ik denk dat die madam een porto'ke teveel op had. En maar over zijn buikske wrijven.Ik kijk enkel voor de ongemakkelijke Belgische bommakes. Die madam is de ster van de video.![]()
Ne whiskey was het geloof ik. Madam wou precies eens weten hoe hard zo nen baard kriebeltIk denk dat die madam een porto'ke teveel op had. En maar over zijn buikske wrijven.

Uitnodigen op de BG Frietmeeting.Hopelijk doet hij nog wat frituur challenges, maar dan niet zoals die burger en fritten van de eerste in België.
Zou hem wel graag is een vlezeke of 15 naar binnen zien werken.
Hopelijk doet hij nog wat frituur challenges, maar dan niet zoals die burger en fritten van de eerste in België.
Broodjeshoek in Balen is al een tijdje gesloten.
Zou die challenge nog bestaan?
Jammer eigenlijk. Den Toren van Balen zou mooi geweest zijn voor hemBroodjeshoek in Balen is al een tijdje gesloten.

Hopelijk doet hij nog wat frituur challenges, maar dan niet zoals die burger en fritten van de eerste in België.
En dan nog ne dessert binnenkappen achteraf. Die gast heeft echt een zwart gat in zijn buik zitten.Die steak challenge van deze week. Hoe dan? 2.2kg vlees met 6 sides die er uitzien alsof ik met enkel 1 side genoeg zou hebben als maaltijd.![]()