Een warm dekentje voor je oren.Oh yes.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een warm dekentje voor je oren.Oh yes.

Inderdaad! Blij dat het ook stevige bangers zijn na Promises. Mijn vriendin was iets minder enthousiast maar dat was waarschijnlijk omdat ik met het album luid op de draagbare speaker de badkamer binnen kwam terwijl ze zich aan't klaar maken was en ik de hele tijd het licht aan en uit deed terwijl ik wild rond haar aan't dansen was.@FlyingHorseman die Floating Points is zó goed.![]()
Ben nu drie nummers ver in die Floating Points en het is gelijk echt zo plattekes? Voorlopig ook geen zware fan, maar dat is misschien ook omdat ik me aan iets anders had verwacht na Elenea en Promises... Crush heb ik eerlijk gezegd nooit beluisterd dus ik weet niet hoe deze Cascade daartoe verhoudt..
Ik denk dat James en Samuel gewoon een dubbel LP hebben uitgebracht waarvan het eerste deel om te lachen een week later uitkwam dan het tweede. De overgang van Falling Together naar het (voor FP meer poppy) Vocoder is de verandering van de dag naar de nacht. Beluister die albums na elkaar en je voelt meteen dat die twee dit gepland hebben.Het heeft veel meer met Crush te maken dan met Elenea of Promises, FP is niet vies van een experimentje. Zie maar naar z'n Mojave plaat of die Gnawa tracks. In de fond maakt hij wel vooral dansbare electronische meestal met een synth collectie om u tegen te zeggen. En doet hij niets van bovenstaande speelt hij whatever he likes als DJ.
Vandaag huiswerk, iets makkelijker verteerbaar dan Floating Points allicht want de nieuwe Jamie XX is hier. Ik was alvast fan van de singles.

Ik ben aangenaam verrast door In Waves trouwens, ik vind deze momenteel beter dan zijn debuut.

If that lil' bitch walk up trippin' she get that mush time (Move, bitch)
I don't waste time, I don't waste time
I don't have patience, baby (Baby)
She gon' get on top of this dick and she gon' squish it like squish
Then go fast, she Speed Racin' (Skrrt)

Heerlijk album ook.
2024 is echt het jaar van de collaborations : ziehier een vriendschappelijke clash tussen ondertussen vaste waarde Valentina Magaletti en Nidia. Voor wie deze laatste niet kent, ze is één van de vlaggendragers van het befaamde Lissabonse label Princîpé, die de laatste jaren een erg verfrissende wind door de dance laten waaien (ook Warp connecties enzo)
![]()
A Guide to Portugal’s Príncipe Discos, One of the Most Exciting Dance Labels on Earth
Across the past decade, Príncipe artists like DJ Marfox and Nídia have shocked bodies into motion across the globe with their raucous beats.pitchfork.com
Uitstekende tip, merci!! Zalige plaat inderdaad. Lijkt een debuut te zijn? Indrukwekkend!