Bedblunders

Mijn ex die ineens moest hoesten. Was net een muur waar tegen ik knalde. Heb toen net geen traan gelaten maar het was wel game over voor die avond

Ik heb ooit ne zottin gehad die me tijdens de daad mijn rug open krabte en mijn hals beet waardoor ik s'anderendaags naar kantoor ging met een sjaal int midden van de fucking zomer. Tot overmaat van ramp kon ze niet stoppen met dinges te brullen zoals "ZEG ME DAK NEN HOER ZEN BEFFERKE!!!" "SPUIT OP MIJN BAKKES", waarop mijn buren massaal gaan klagen zijn bij de syndicus. Tis dan ook bij die ene keer gebleven :unsure:

Ah da waart gij.

Grootste blunder ooit was met de vriendin op een vrijdagnamiddag met ons Suzuki Swiftje door Menen te rijden waar we allebei hoegenaamd onze weg niet kennen en plots een zotte bui te krijgen en besluiten om een afgelegen parking te zoeken voor wat crazy sexyfuntime op de achterbank.

Zo gezegd zo gedaan, vrij vlot een parking gevonden die er afgelegen en verlaten uitzag en ergens in een hoekje geparkeerd en verhuisd naar de achterbank om backseatrodeo te spelen. Dat is allemaal fun en games he...tot je plots kinderstemmen hoort en samen met je poedelnaakte vriendin op je schoot doorkrijgt dat je geparkeerd staat aan een basisschool rond 15u. Hoera voor het feit dat we in een uithoek stonden en de ramen volledig getint waren, maar het was toch even een heel stuk rustiger op die achterbank.

Kersvers samen (ik denk een 4 dagen) en de enige keer dat ik als volwassene in bed geplast heb, in haar bed eigenlijk.
Ik droomde dat ik tegen een boom aan het plassen was en schoot wakker...

(Intussen >15j samen)

Kersvers samen (ik denk een 4 dagen) en de enige keer dat ik als volwassene in bed geplast heb, in haar bed eigenlijk.
Ik droomde dat ik tegen een boom aan het plassen was en schoot wakker...

(Intussen >15j samen)
Je wist direct haar fetisj.

Grootste blunder ooit was met de vriendin op een vrijdagnamiddag met ons Suzuki Swiftje door Menen te rijden waar we allebei hoegenaamd onze weg niet kennen en plots een zotte bui te krijgen en besluiten om een afgelegen parking te zoeken voor wat crazy sexyfuntime op de achterbank.

Zo gezegd zo gedaan, vrij vlot een parking gevonden die er afgelegen en verlaten uitzag en ergens in een hoekje geparkeerd en verhuisd naar de achterbank om backseatrodeo te spelen. Dat is allemaal fun en games he...tot je plots kinderstemmen hoort en samen met je poedelnaakte vriendin op je schoot doorkrijgt dat je geparkeerd staat aan een basisschool rond 15u. Hoera voor het feit dat we in een uithoek stonden en de ramen volledig getint waren, maar het was toch even een heel stuk rustiger op die achterbank.

Ooit de madam op zijn hondjes aan het pakken geweest overdag ergens in de duinen van Middelkerke. Was super afgelegen --- dachten we. Waren 1 minuut bezig en komt daar een moeder met kind van achter het heuveltje gewandeld. Gewoon rustig kleren aan gedaan en 'hallo' en verder gewandeld.

Tot op heden bij beide de vraag of de moeder en/of kind effectief door had wat we aan het doen waren. De moeder waarschijnlijk wel, kind waarschijnlijk niet. Iedereen sereen gebleven en kind niets door gehad en life goes on... :laugh:

Maar de actie was toch ook snel gedaan ... Maar gemaakt dat we daar snel uit de voeten waren en in de menigte op de dijk verdwenen.

Toen we nog niet zo lang samen woonden waren mijn vrouw en ik wat aan het stoeien in bed, lachen en dwas doen. Ze wil mij van bed duwen dus ik pak haar vast en rol me zodat ze 'over' mij rolt. Ik kan haar niet houden omdat ik te wild ben en ze rolt uit bed, recht met haar hoofd tegen een hoekprofiel van onze vers geplakte muren. De mood direct zo dood als een pier en een gabbe in haar hoofd die gelukkig heel mooi genezen is.

Als puber was het ons te druk bij haar thuis met ouders enz dus we gingen wandelen. Onderweg ergens een bos ingedoken. Wisten wij veel dat dat eigenlijk een half moeras was met een muggenplaag. Die rotbeesten kunnen een stukske zuigen maar als ze met tien op uw kont zitten is de goesting ook ver zoek, dat kan ik wel zeggen.

En om die 2 topics te verweven tot iets on topic:

Als student zowat de knapste ooit geweigerd om mee te rampetampen op kot omdat ze wat teveel gedronken had.
Totaal niet vanwege 1 of andere vermeende strafbaarheid, wel omwille van een onnozele 'tactiek' om wat hard to get te spelen omdat ik veronderstelde dat ze normaal gezien maar in haar vingers moest knippen om haar zin te krijgen.
Dus dat zou haar nogal eens laten zien wat voor een ridderlijke non-desperate baas ik wel ben!

Resultaat: nooit meer iets van gekomen, domste idee ooit.
Ik heb dat ook ooit gedaan. Op één of andere fuif rondom de knapste van den hoop beginnen dansen en doen. Er was interesse en ik dacht: laat ik hard to get spelen. Tot ze wou kussen en ZELFS DAN duwde ik haar gewoon lichtjes weg. Op een bepaald moment had ze er gewoon genoeg van en ging ze weg. Ik stond daar, de slimsten van den hoop.

Op gebied van seks maak ik geen blunders. :coolbrows:

Enkel eens ene gehad dat dacht dat je bij een blowjob de man vacuüm moet trekken.

weet ni of ge het echt nen blunder kunt noemen of malchance*.

Roste opgescharreld in de toenmalige 7oaks. Bij haar thuis beland ergens in’t centrum, denk dat ik die toen liggen beffen heb, maar toen we bij de volgende gang op de menu aankwamen, moest ik echt keihard kakken.

Letterlijk het glazuur van die hare pot gescheten, derna was de sfeer precies wel weg :unsure:
Zonde want da was echt een super lekker mieke, ook goe voorzien van oren en poten, wa ik me nog herinner.

(*normaal probeert ge zo’n geluiden met youtube filmkes te camoufleren, ma mijnen cell was dood, jammer :S)

Laatst bewerkt:
Tijdens lepeltje lepeltje mijn toompje afgescheurd.
Nooit geweten dat ge zo kunt bloeden...
Haar ouders waren thuis (en dat was een appartement).
Nooit te weten gekomen of ze het doorhadden.
Maar 1)dat doet pijn, dus ik zal wel geroepen hebben. 2) bloed in da bed, hal, slaapkamer en badkamer. 3) uit die slaapkamer naar badkamer gespurt in mene pure.

Twas een paar weken rustig in bed

Tijdens lepeltje lepeltje mijn toompje afgescheurd.
Nooit geweten dat ge zo kunt bloeden...
Haar ouders waren thuis (en dat was een appartement).
Nooit te weten gekomen of ze het doorhadden.
Maar 1)dat doet pijn, dus ik zal wel geroepen hebben. 2) bloed in da bed, hal, slaapkamer en badkamer. 3) uit die slaapkamer naar badkamer gespurt in mene pure.

Twas een paar weken rustig in bed
Eens hetzelfde meegemaakt. Das verschieten zenne

Trekt gewoon uw kontwangen open als een echte vent. Hoe denkt ge dat James Bond het deed?

Mad respect als 007 zijnen quest nog zou hebben kunnen volbrengen, na net niet haren wcbol te hebben afgebroken door de content van een paar dagen vettigen drap en zuip te lozen, met alle geluiden en de geur van dien wrs :unsure:

(Niet onbelangrijk detail, de wc was niet op de gang, maar aangesloten)

In hindsight, eigenlijk wel te doen met dat mieke.. gaat ge uit met het idee, misschien zaterdag leuk afsluiten, wie weet!
Beeld me dan altijd in dat die zondag terug bij pa & ma op den dorpel stond voor een week logeren, om een ontsmettingsploeg haar werk te laten doen, omdat er nen kerel die ge amper paar uur kent, uw studioke heeft verkloot.

Leg het maar uit thuis...

Toch wel pechmomentje qua timing, heb die ook nooit nog een txt bericht durven weersturen :S :headshake:

Laatst bewerkt:
Mad respect als 007 zijnen quest nog zou hebben kunnen volbrengen, na net niet haren wcbol te hebben afgebroken door de content van een paar dagen vettigen drap en zuip te lozen, met alle geluiden en de geur van dien wrs :unsure:

(Niet onbelangrijk detail, de wc was niet op de gang, maar aangesloten)

In hindsight, eigenlijk wel te doen met dat mieke.. gaat ge uit met het idee, misschien zaterdag leuk afsluiten, wie weet!
Beeld me dan altijd in dat die zondag terug bij pa & ma op den dorpel stond voor een week logeren, om een ontsmettingsploeg haar werk te laten doen, omdat er nen kerel die ge amper paar uur kent, uw studioke heeft verkloot.

Leg het maar uit thuis...

Toch wel pechmomentje qua timing, heb die ook nooit nog een txt bericht durven weersturen :S :headshake:
Als je op je gemak bij de andere op je gemak kan gaan en de andere daar zijn gemak mee is (girls poop too, you know), zit je wel op je gemak voor de rest van je leven.

Terug
Bovenaan