Dixaq
Active member
Absurd dat sommige mannen mondhygiëne nog steeds niet serieus nemen.Ex zat op mij en ineens liep ze naar de wc omdat ze moest overgeven.
Erna gewoon terug doorgedaan![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Absurd dat sommige mannen mondhygiëne nog steeds niet serieus nemen.Ex zat op mij en ineens liep ze naar de wc omdat ze moest overgeven.
Erna gewoon terug doorgedaan![]()
Ik heb ooit ne zottin gehad die me tijdens de daad mijn rug open krabte en mijn hals beet waardoor ik s'anderendaags naar kantoor ging met een sjaal int midden van de fucking zomer. Tot overmaat van ramp kon ze niet stoppen met dinges te brullen zoals "ZEG ME DAK NEN HOER ZEN BEFFERKE!!!" "SPUIT OP MIJN BAKKES", waarop mijn buren massaal gaan klagen zijn bij de syndicus. Tis dan ook bij die ene keer gebleven![]()
Je wist direct haar fetisj.Kersvers samen (ik denk een 4 dagen) en de enige keer dat ik als volwassene in bed geplast heb, in haar bed eigenlijk.
Ik droomde dat ik tegen een boom aan het plassen was en schoot wakker...
(Intussen >15j samen)
Grootste blunder ooit was met de vriendin op een vrijdagnamiddag met ons Suzuki Swiftje door Menen te rijden waar we allebei hoegenaamd onze weg niet kennen en plots een zotte bui te krijgen en besluiten om een afgelegen parking te zoeken voor wat crazy sexyfuntime op de achterbank.
Zo gezegd zo gedaan, vrij vlot een parking gevonden die er afgelegen en verlaten uitzag en ergens in een hoekje geparkeerd en verhuisd naar de achterbank om backseatrodeo te spelen. Dat is allemaal fun en games he...tot je plots kinderstemmen hoort en samen met je poedelnaakte vriendin op je schoot doorkrijgt dat je geparkeerd staat aan een basisschool rond 15u. Hoera voor het feit dat we in een uithoek stonden en de ramen volledig getint waren, maar het was toch even een heel stuk rustiger op die achterbank.

Ik heb dat ook ooit gedaan. Op één of andere fuif rondom de knapste van den hoop beginnen dansen en doen. Er was interesse en ik dacht: laat ik hard to get spelen. Tot ze wou kussen en ZELFS DAN duwde ik haar gewoon lichtjes weg. Op een bepaald moment had ze er gewoon genoeg van en ging ze weg. Ik stond daar, de slimsten van den hoop.En om die 2 topics te verweven tot iets on topic:
Als student zowat de knapste ooit geweigerd om mee te rampetampen op kot omdat ze wat teveel gedronken had.
Totaal niet vanwege 1 of andere vermeende strafbaarheid, wel omwille van een onnozele 'tactiek' om wat hard to get te spelen omdat ik veronderstelde dat ze normaal gezien maar in haar vingers moest knippen om haar zin te krijgen.
Dus dat zou haar nogal eens laten zien wat voor een ridderlijke non-desperate baas ik wel ben!
Resultaat: nooit meer iets van gekomen, domste idee ooit.

)Trekt gewoon uw kontwangen open als een echte vent. Hoe denkt ge dat James Bond het deed?(*normaal probeert ge zo’n geluiden met youtube filmkes te camoufleren, ma mijnen cell was dood, jammer)
Je moest uzelf in toom(pje) houden.Twas een paar weken rustig in bed
Ze ma zekerJe moest uzelf in toom(pje) houden.

Eens hetzelfde meegemaakt. Das verschieten zenneTijdens lepeltje lepeltje mijn toompje afgescheurd.
Nooit geweten dat ge zo kunt bloeden...
Haar ouders waren thuis (en dat was een appartement).
Nooit te weten gekomen of ze het doorhadden.
Maar 1)dat doet pijn, dus ik zal wel geroepen hebben. 2) bloed in da bed, hal, slaapkamer en badkamer. 3) uit die slaapkamer naar badkamer gespurt in mene pure.
Twas een paar weken rustig in bed
En daarna, een tijdje nimeer schietenEens hetzelfde meegemaakt. Das verschieten zenne

Trekt gewoon uw kontwangen open als een echte vent. Hoe denkt ge dat James Bond het deed?

Als je op je gemak bij de andere op je gemak kan gaan en de andere daar zijn gemak mee is (girls poop too, you know), zit je wel op je gemak voor de rest van je leven.Mad respect als 007 zijnen quest nog zou hebben kunnen volbrengen, na net niet haren wcbol te hebben afgebroken door de content van een paar dagen vettigen drap en zuip te lozen, met alle geluiden en de geur van dien wrs
(Niet onbelangrijk detail, de wc was niet op de gang, maar aangesloten)
In hindsight, eigenlijk wel te doen met dat mieke.. gaat ge uit met het idee, misschien zaterdag leuk afsluiten, wie weet!
Beeld me dan altijd in dat die zondag terug bij pa & ma op den dorpel stond voor een week logeren, om een ontsmettingsploeg haar werk te laten doen, omdat er nen kerel die ge amper paar uur kent, uw studioke heeft verkloot.
Leg het maar uit thuis...
Toch wel pechmomentje qua timing, heb die ook nooit nog een txt bericht durven weersturen![]()
![]()