Vega
Well-known member
Ben zelf geen Accountant maar lijkt me dat facturen nakijken eerder het werk is van JuniorsHeb tijdje geleden in een bedrijf (+- 10 werknemers) gewerkt waar Moore de (o.a.) maandelijkse BTW-aangifte deed en diegene van Moore die de facturen nakeek was 'manager'. Heb wel nooit gezien met welke kar die daar was. Advies qua jaarresultaat etc werd door nen 'director' gedaan.
Mijn vrouw zit inderdaad meer in de adviserende rol naar haar klanten toe en houdt zich meer bezig met het begeleiden van de Seniors, al heeft ze wel gehoord dat haar takenpakket bij Moore er wel eens compleet anders kan uit zien.Hangt van je smaak af. Zopas heeft mijn vrouw een (zelf samengestelde) X1 gekregen met serieus wat opties & automatisch, de wagen die ze ervoor als tussenwagen moest nemen was een kale manuele 316d touring, dat ding reed belachelijk slecht. Zelfs een 320d vind ik dan eigenlijk ook nog eens een zeer kleine koffer te hebben, zeker voor het budget dat je daar in moet steken...Van een 3 naar een X1 is eerder downgrade![]()