D
Deleted member 14
Guest
ze zitten mss allemaal op de hoofdtribune onder hemZielig boys, zielig. ne 4e klasser komt me bekan meer volk af dan jullie.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ze zitten mss allemaal op de hoofdtribune onder hemZielig boys, zielig. ne 4e klasser komt me bekan meer volk af dan jullie.

ze zitten mss allemaal op de hoofdtribune onder hem![]()
wat ik zei dusze zitten mss allemaal op de hoofdtribune onder hem![]()

Er was wel iets meer volk dan de foto doet vermoeden: iedereen zat in de hoofdtribune en achter de goal
Inderdaad, triestig hoe de bekercompetitie hier in België wordt behandeld. En mede dankzij de bescherming van de 1A clubs is in de volgende ronde zo ongeveer alle charme al weer verdwenen. Gelukkig zijn we met Lommel eens de (voorlopig) enige uitzondering.En zelf geen samenvattingen triest.
Dat dus, is echt compleet belachelijk imoInderdaad, triestig hoe de bekercompetitie hier in België wordt behandeld. En mede dankzij de bescherming van de 1A clubs is in de volgende ronde zo ongeveer alle charme al weer verdwenen. Gelukkig zijn we met Lommel eens de (voorlopig) enige uitzondering.
Bij de matchen met rechtstreekse uitschakeling worden de recette-inkomsten gedeeld door beide clubs geloof ik. Dus gratis inkom voor vnl. de thuissupporters is dubbel nefast voor de uitploeg.Dat die ploegen eens iedereen gratis binnen laten bij zo'n ploegen. Goeie marketing voor nieuwe fans aan te trekken.
Bij Club was het 10€ geloof ik.Bij de matchen met rechtstreekse uitschakeling worden de recette-inkomsten gedeeld door beide clubs geloof ik. Dus gratis inkom voor vnl. de thuissupporters is dubbel nefast voor de uitploeg.
Bij Anderlecht vroeger weet ik wel dat er in die 1e ronde tegen een kleine ploeg 5 euro inkom gevraagd werd. Dan heb je zowel wat volk dat afkomt, als toch nog voldoende recette-inkomsten.
Was idd € 10 / ticket.Bij Club was het 10€ geloof ik.
Denk niet als je 5€ vraagt je dan dubbel zoveel volk gaat krijgen, mensen uit limburg etc komen gewoon niet af voor een beker match midden in de week.Dat is toch ook al teveel van het goede voor een eerste ronde in de beker.
Dat is toch ook al teveel van het goede voor een eerste ronde in de beker.
Gaat er hem om dat de inkomsten moeten gedeeld worden, denk in gent al was het gratis ze niet afkwamenBwa, Deinze is nog altijd een deftige tweedeklasser toch en geen 4e klasser zoals bv Gent op bezoek had. Dat is gewoon een veredelde oefenmatch eigenlijk. Doet naar als inkom ne symbolischen euro ofzo.