Naar gent eerst is goed, hopelijk hebben ze hun zondags wandeling al gedaan dan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dubbel zo goed, wij zonder publiek, jullie hebben meer kans dat het met publiek mag.Naar gent eerst is goed, hopelijk hebben ze hun zondags wandeling al gedaan dan.
Eerlijk? Dat zou wel schandalig zijn om de ene match wel met publiek te spelen en de andere niet.Dubbel zo goed, wij zonder publiek, jullie hebben meer kans dat het met publiek mag.
tbf, Tissoudali heeft dat ook. geraakt wel nog vaak voorbij zijn tegenstander, maar nog te veel niet.En Lang, goede voetballer maar verliest toch echt wel veel de bal, begint te vaak aan dribbels waarvan je op voorhand al uitkomst weet, wil alles alleen forceren.
Statistieken van Tissoudali zijn wel indrukwekkend te noemen, voor iemand die veel kansen laat liggen. Van Lang ken ik de statistieken niet, en zie ik ook nooit spelen dus kan ik geen oordeel over vellen.tbf, Tissoudali heeft dat ook. geraakt wel nog vaak voorbij zijn tegenstander, maar nog te veel niet.
zou soms wat meer passen moeten geven, maar da's ook niet zijn sterkste kant.
maar blijft wel een plezier om naar te kijken.
Gent speelt heel aanvallend, maar hetgeen ik hier aanhaal: daar komen uiteindelijk zelfs geen kansen uit. da's gewoon balverlies.Statistieken van Tissoudali zijn wel indrukwekkend te noemen, voor iemand die veel kansen laat liggen.
Is gewoon een extra spits omdat enkel Tiss/Depoitre te weinig is. Bruno, Bayo, Malede en Lemajic zijn niet goed genoeg en dat wist een groot deel van de supporters al voor ze 1 min gespeeld hadden.Gent speelt heel aanvallend, maar hetgeen ik hier aanhaal: daar komen uiteindelijk zelfs geen kansen uit. da's gewoon balverlies.
zijn statistieken zijn idd zeker goed (toch het aantal goals), maar het zou nog veel efficiënter kunnen.
het is niet voor niks dat Gent alweer een nieuwe spits zoekt, hoor.
Agreed.We winnen wel terug meer maar het is toch nog verre van goed. We willen het precies allemaal veel te mooi doen, die muur altijd maar door proberen lopen of tikken terwijl er geen plaats voor is. Het mag iets realistischer. Als we aanvallen is het vaak met 2 aanvallers tegen 5 verdedigers, sluit toch eens aan, toon wat lef. Dan nog veel te veel van die momenten dat iedereen precies met zijn verstand ergens anders zit, tegen Gent is dat dodelijk. En Lang, goede voetballer maar verliest toch echt wel veel de bal, begint te vaak aan dribbels waarvan je op voorhand al uitkomst weet, wil alles alleen forceren.
Het scheelt dat het nog 1/2 maand is maar in onze huidige vorm zie ik ons echt niet voorbij Gent en Anderlecht raken.

Maatregelen zouden tot de 28ste zijn.
Ik hoop vooral dat het daarna tenminste weer "normaal" voetbal is. Drank op de tribunes maw![]()
Prijzen waren er ook wel overJoepie, vanavond bekervoetbal tegen 'de grote rivaal' in een kolkende Ghelamco....oh wait, er zijn nog duizenden tickets over
zal wel aan Covid liggen, zeker? Ligt alleszins niet aan het beleid
zeker in combinatie met de zever van de voorbije weken/maanden (of zelfs jaren)Prijzen waren er ook wel over
Hoeveel man verwachten zeJoepie, vanavond bekervoetbal tegen 'de grote rivaal' in een kolkende Ghelamco....oh wait, er zijn nog duizenden tickets over
zal wel aan Covid liggen, zeker? Ligt alleszins niet aan het beleid
een snelle check op de ticketpagina leert me dat zeker meer dan de helft nog in verkoop staat.Hoeveel man verwachten ze
Dacht dat het vanavond 50 euro voor abohouders was ofzoiets?Hoeveel betaalt ge toch voor een ticket? Wil bij gelegenheid wel eens ne match meepikken van Gent (dichtstbijzijnde), maar kzou niet weten wat het kost![]()
20 euro in de tribunes achter de goalHoeveel betaalt ge toch voor een ticket? Wil bij gelegenheid wel eens ne match meepikken van Gent (dichtstbijzijnde), maar kzou niet weten wat het kost![]()