Beker van België 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
We winnen wel terug meer maar het is toch nog verre van goed. We willen het precies allemaal veel te mooi doen, die muur altijd maar door proberen lopen of tikken terwijl er geen plaats voor is. Het mag iets realistischer. Als we aanvallen is het vaak met 2 aanvallers tegen 5 verdedigers, sluit toch eens aan, toon wat lef. Dan nog veel te veel van die momenten dat iedereen precies met zijn verstand ergens anders zit, tegen Gent is dat dodelijk. En Lang, goede voetballer maar verliest toch echt wel veel de bal, begint te vaak aan dribbels waarvan je op voorhand al uitkomst weet, wil alles alleen forceren.

Het scheelt dat het nog 1/2 maand is maar in onze huidige vorm zie ik ons echt niet voorbij Gent en Anderlecht raken.

En Lang, goede voetballer maar verliest toch echt wel veel de bal, begint te vaak aan dribbels waarvan je op voorhand al uitkomst weet, wil alles alleen forceren.
tbf, Tissoudali heeft dat ook. geraakt wel nog vaak voorbij zijn tegenstander, maar nog te veel niet.
zou soms wat meer passen moeten geven, maar da's ook niet zijn sterkste kant.

maar blijft wel een plezier om naar te kijken.

tbf, Tissoudali heeft dat ook. geraakt wel nog vaak voorbij zijn tegenstander, maar nog te veel niet.
zou soms wat meer passen moeten geven, maar da's ook niet zijn sterkste kant.

maar blijft wel een plezier om naar te kijken.
Statistieken van Tissoudali zijn wel indrukwekkend te noemen, voor iemand die veel kansen laat liggen. Van Lang ken ik de statistieken niet, en zie ik ook nooit spelen dus kan ik geen oordeel over vellen.

Statistieken van Tissoudali zijn wel indrukwekkend te noemen, voor iemand die veel kansen laat liggen.
Gent speelt heel aanvallend, maar hetgeen ik hier aanhaal: daar komen uiteindelijk zelfs geen kansen uit. da's gewoon balverlies.
zijn statistieken zijn idd zeker goed (toch het aantal goals), maar het zou nog veel efficiënter kunnen.

het is niet voor niks dat Gent alweer een nieuwe spits zoekt, hoor.

Gent speelt heel aanvallend, maar hetgeen ik hier aanhaal: daar komen uiteindelijk zelfs geen kansen uit. da's gewoon balverlies.
zijn statistieken zijn idd zeker goed (toch het aantal goals), maar het zou nog veel efficiënter kunnen.

het is niet voor niks dat Gent alweer een nieuwe spits zoekt, hoor.
Is gewoon een extra spits omdat enkel Tiss/Depoitre te weinig is. Bruno, Bayo, Malede en Lemajic zijn niet goed genoeg en dat wist een groot deel van de supporters al voor ze 1 min gespeeld hadden.

We winnen wel terug meer maar het is toch nog verre van goed. We willen het precies allemaal veel te mooi doen, die muur altijd maar door proberen lopen of tikken terwijl er geen plaats voor is. Het mag iets realistischer. Als we aanvallen is het vaak met 2 aanvallers tegen 5 verdedigers, sluit toch eens aan, toon wat lef. Dan nog veel te veel van die momenten dat iedereen precies met zijn verstand ergens anders zit, tegen Gent is dat dodelijk. En Lang, goede voetballer maar verliest toch echt wel veel de bal, begint te vaak aan dribbels waarvan je op voorhand al uitkomst weet, wil alles alleen forceren.

Het scheelt dat het nog 1/2 maand is maar in onze huidige vorm zie ik ons echt niet voorbij Gent en Anderlecht raken.
Agreed.
Ons voetbal momenteel vind ik eigenlijk ronduit slaapverwekkend... Amper snedige (loop)acties, weinig beweging, altijd hetzelfde patroon nl. hopen op een flits of actie van Vanaken of Lang om iemand voor doel te zetten. En ja dat werk mt af en toe, maar eigenlijk werkt het vooral niet of veel en veel te weinig.
Ook belachelijk weinig presence in de 16 bij voorzetten. Counters deftig uitspelen kunnen we al helemaal niet, altijd wel verkeerde keuzes, gaten dicht lopen ipv ze te trekken,...

Proberen wel wat druk te zetten, maar veel te weinig naar mijn gevoel. Middenveld is ook soms onbestaande, verdediging wil uitvoetballen maar kan het niet echt goed,...

Moeten we nog verder gaan? Ik begin er soms een beetje tegen op te zien om naar een match te gaan, gewoon omdat er zo weinig gebeurt, en de sfeer (of gebrek daaraan) de laatste maanden is daar een gevolg van (geen oorzaak imo).
Sommigen hebben het over "gewenning" bij het publiek, dat men meer verwacht. Neen imo, niet meer, wel anders, ik wil het Club zien waar ik verliefd op werd destijds, overgave gecombineerd met techniek, loopvermogen, zeg maar het Leipzig voetbal tegenwoordig. Daar viel mijn mond van open.
Nu zie ik te veel dat eindeloos City/Barca (van eerdere jaren), eindeloos gebrei rond die 16 zonder dat het iets oplevert, bah nah.

Voor mij is voetbal veel meer dan winnen of verliezen. Tegenwoordig zijn beide slaapverwekkend, vroeger waren beide dat niet, hét grote verschil anno 2021 😒

Joepie, vanavond bekervoetbal tegen 'de grote rivaal' in een kolkende Ghelamco....oh wait, er zijn nog duizenden tickets over
zal wel aan Covid liggen, zeker? Ligt alleszins niet aan het beleid

Hoeveel betaalt ge toch voor een ticket? Wil bij gelegenheid wel eens ne match meepikken van Gent (dichtstbijzijnde), maar kzou niet weten wat het kost :unsure:

Hoeveel betaalt ge toch voor een ticket? Wil bij gelegenheid wel eens ne match meepikken van Gent (dichtstbijzijnde), maar kzou niet weten wat het kost :unsure:
20 euro in de tribunes achter de goal
35/45 in T3
40/50 in T1

toen ze zagen dat de verkoop tegen viel (duh), mailden ze alle provinciale clubs in de buurt: 2 euro per kind en 10 euro per begeleider
en daarmee maakten ze de regulieren abonnees dan weer kwaad, die wel volle pot betaalden voor die plekken :unsure:
nog los van het feit dat er niet veel kinderen naar een wedstrijd die op TV komt zullen komen op een woensdagavond om 20u45

Laatst bewerkt:
Wordt toch niet warm van de opstelling van Club. Geen deftige centrale verdedigers hebben en toch altijd met 3 achterin blijven spelen, het is precies de Rode Duivels

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan