Beker van België 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Taalgebruik
Die Tissoudali wat een lul is me dat zeg

Balanta laat hier wel gewoon weer zien waarom hij gewoon in de basis hoort. Ons elftal is compleet uit balans zonder hem.

Frustrerend als FCB supporter om dit te zien... Had natuurlijk wel altijd 2e geel moeten zijn voor Samoise. En dan had er mss nog iets ingezeten. Scheids had ook gewoon kunnen fluiten bij trekfout tissoudali en dan had Odoi die slag niet gegeven... Als als als terecht rood voor odoi en gent gewoon uitgekookter.. Congratz

Als bij een match van Anderlecht hier een hoop clubsupporters komen doen alsof ze neutraal zijn gaat gij ook eens lachen zeker?
Van mij mag iedereen hier posten hoor. Was dat nu voor zever ?

Gezien Club sowieso PO1 speelt en grote kans op plaats 1 of 2 spelen zij volgens mij gewoon beter de finale mja soit

Zo frustrerend hoe het weer zo is weggegeven. Ge moogt zelfs gelijkspelen en je gaat door. Maar nee, weer 3 in het mandje krijgen. Toegegeven, de eerste is wat pech. Maar een half uur de bovenhand hebben vrijwel geen enkele kans.

Beetje meeval in de eerste helft voor Gent, maar over het algemeen is het natuurlijk wel verdiend. Het grote cadeau dat we gekregen hebben bij de heenmatch hebben we volledig in de vuilbak gekieperd tijdens deze tweede helft.

Ondanks dat we 50-60 minuten echt wel gedomineerd hebben, hebben we ook geen enkele kans afgedwongen. Dus wat kunnen we zeggen?

Uitgekookt Gent dat heel goed in blok verdedigde en 100% afgewerkt heeft. Congrats.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan