Beker van België 2024-2025

Hadden die ook niet gefoefeld met de kleedkamer en tribune tegen Jong Genk? Ongelofelijk.
Ik zou dat zelfs niet vernoemen tbh. Al moet ge u omkleden in ne sauna, clubs van lager niveau moet ge in hun kloten schoppen en terugsturen met 5-0 op hun dak. En als ge verliest, tjah dan hebt ge slecht gewerkt en moet ge dat ook maar toegeven.

Hadden die ook niet gefoefeld met de kleedkamer en tribune tegen Jong Genk? Ongelofelijk.
Stijnen is eigenlijk een schande voor de voetbalwereld. Denk dat ondertussen iedereen ploeg die tegen Patro speelde al dergelijke fratsen is tegengekomen.

Ik zou dat zelfs niet vernoemen tbh. Al moet ge u omkleden in ne sauna, clubs van lager niveau moet ge in hun kloten schoppen en terugsturen met 5-0 op hun dak. En als ge verliest, tjah dan hebt ge slecht gewerkt en moet ge dat ook maar toegeven.
Wordt ook expliciet zo gezegd door De Mil maar heeft gewoon gelijk dat dit niet kan, zeker niet bij een ploeg uit het profvoetbal die eerste klasse ambieert.

Wordt ook expliciet zo gezegd door De Mil maar heeft gewoon gelijk dat dit niet kan, zeker niet bij een ploeg uit het profvoetbal die eerste klasse ambieert.
Ja maar laat het daar dan bij, de rest zijn gewoon onnozel smoesjes. Ik snap dat het zuur is vlak na zo een pot maar blijf bij de les.

Ja maar laat het daar dan bij, de rest zijn gewoon onnozel smoesjes. Ik snap dat het zuur is vlak na zo een pot maar blijf bij de les.
Of zeg zoiets direct bij het pre match interview? Het feit dat je dat houdt tot na de match, is toch teken dat je het als een reden wil kunnen aanhalen. Maarja met 4-1 voor de broek komt dat wat lullig over.

Ik vind dat zoiets nog moet kunnen. Zet de deur of een raam open, opgelost. Maar die uitvlucht van een te kleine kamer is al zeker overbodig want zeg je dat ook indien je op Rochefortoise zou moeten spelen?

Die moordaanslagen op Karetsas mogen ze toch eens zwaarder bestraffen. Die kon gewoon de carriere van een toptalent beëindigen.

Lekkere goal van dat Lommels talent bij Bilzen. Voor het overige de perfecte match voor Club om een aantal spelers zonder zelfvertrouwen helemaal terug goed te krijgen.

Jutgla was nu ook wel niet top voor de rest, die 2de goal was in de competitie nooit gelukt en voor de rest was het samenspel maar pover. Nilsson bracht zoveel meer samen met Vermant. Ook Nielsen deed, zeker aanvallend, meer mis dan goed.

Geslaagd dan wel weer voor Nilsson en Meijer.

Terug
Bovenaan