Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke tactiek hier achter zit, is me een raadsel. Achter de bal lopenAls je met Hazard - Verschaeren en Stroeyckens speelt.
Dat zijn toch jongens die goed zijn met de bal.
Waarom laat je de bal dan aan antwerp en die jongens achter de bal lopen?
Hubert geeft het al cadeau voor de match begonnen was. Zo uw spelers opstellen. Dan vraag je er gewoon omMet 5 verdedigers spelen en nog zoveel ruimte geven om er simpel door te combineren
Hubert geeft het al cadeau voor de match begonnen was. Zo uw spelers opstellen. Dan vraag je er gewoon om
Die tellen ook zekerWat een meeval en onverdiend

Ik dacht van wel maar de VAR denkt van nietHands?
Kan je niet 100 procent zien op de beelden. Ik had ook wel het gevoel maar uitsluitsel is er nietHands?
Ik dacht van wel maar de VAR denkt van niet
Odoi kon op zijn 10 jaar ook al een flikflak #justsayingGedegouteerd door Odoi zijne show. Doet alsof hem half dood is, om toch maar geen geel te krijgen. Degryse die hem dan nog beetje gaat verdedigen. Tjonge jonge, zit daar eens een hele match naast, ocharme Aster. 2' scoort hem en kan hij plots een flikflak op de mat leggen.
Ik vond het duidelijk te zien dat de elleboog de bal raakteOp geen enkel beeld duidelijk te zien dus dan moet je de ref volgen