Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Uiteraard is die keuze puur commercieel. Een Limburgs duel is nu eenmaal minder aantrekkelijk dan Anderlecht, Brugge of een duel tussen twee topclubs. Maar het is gewoon echt jammer dat we samen spelen met een match die op twee verschillende zenders komt.
Geen gokreclame op de borst? Geen probleem. Zoals verwacht zullen veel clubs de nieuwe wetgeving trachten te omzeilen, zo ook Club Brugge. Blauw-zwart speelt vanaf januari met U-Experts op de borst, een subbrand van hoofdsponsor Unibet.
Wat mij wel opvalt hoeveel kansen geven wij niet weg ? Wa tegen Westerlo ook al vandat.
Bij de rust kon het makkelijk 1-2 staan, tweede helft was in dat opzicht beter.
Sabbe zouden we beter een jaartje uitlenen bv Westerlo. Nillson als eerste spits vind ik ook twijfelachtig ik hoop dat ik het mis heb.
Wat mij wel opvalt hoeveel kansen geven wij niet weg ? Wa tegen Westerlo ook al vandat.
Bij de rust kon het makkelijk 1-2 staan, tweede helft was in dat opzicht beter.
Sabbe zouden we beter een jaartje uitlenen bv Westerlo. Nillson als eerste spits vind ik ook twijfelachtig ik hoop dat ik het mis heb.
Sabbe na zijn blessure niet meer het niveau van voor zijn blessure gehaald, want dan was die écht goed.
Nilsson komt gewoon voetballend te kort, zou ook een bikkelspits moeten zijn maar hij verliest de duels altijd...
Thiago was in elk vlak gewoon beter, duel, bal bijhouden, kaatsen... Maar Thiago was gewoon erg goed. Doodjammer dat we daar maar één seizoen van hebben kunnen genieten, net zoals we Tzolis 99% zeker ook gaan kwijt zijn in de zomer.