Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou ook nie in het duel spelen, gewoon bal proberen rondspelen en Beerschot laten lopen.Komen overal een stap te laat. Winnen geen enkel duel in de 2de helft
Valt geen voetbal te spelen op dit veld. Zullen duels moeten winnen om dit te kunnen behouden. Meer zal er niet meer inzittenZou ook nie in het duel spelen, gewoon bal proberen rondspelen en Beerschot laten lopen.
Veel te snel die lange bal kiezen
Groots zijn die al lang niet meer. Ik was precies naar een voetbalmatch uit 2de amateur aan het zien. Al zijn de velden daar waarschijnlijk nog beterAls je het grootse Anderlecht tot 40 minuten tijdrekken dwingt, dan heb je niet slecht gespeeld.
En als je een spits hebt die op zijn minst 1B niveau is, scoor je hier altijd minstens eenmaal.
Groots zijn die al lang niet meer. Ik was precies naar een voetbalmatch uit 2de amateur aan het zien. Al zijn de velden daar waarschijnlijk nog beter
Tijdrekken als een overwining beschouwen , lolAls je het grootse Anderlecht tot 40 minuten tijdrekken dwingt, dan heb je niet slecht gespeeld.
En als je een spits hebt die op zijn minst 1B niveau is, scoor je hier altijd minstens eenmaal.
Ik denk dat Skov Olsen en Tzolis nu al uitkijken naar zondag want gaat zeer amusant worden op de flanken als rsca opnieuw met deze aanpak gaat spelenMij weer doodgeërgerd aan Dreyer. Sardella de helft van de tijd tegen 2 man door die pipo.
Vasquez en zijn vierkante voeten ook om doornhol van te worden.
Leoni kan zijn basisplaatsen echt niet meer verantwoorden. En dat tijdgerek gisteren echt degoutant. Zeker na die bodycheck waar hij lag te kronkelen alsof we hem direct naar de spoed moesten sturen.
We kunnen zagen over dat veld, maar de prestatie lag gewoon in de lijn van de laatste 2 matchen voor de winterstop. De wissels waren ook op zijn minst weer bedenkelijk te noemen.
Benieuwd hoe dat veld er zondag gaat bijliggen![]()
Geen overtredingDus iemands schouder uit de kom sleuren mag?
Good to know.

Visser stond er nochtans dichtbij en lijnrechter ook…Dus iemands schouder uit de kom sleuren mag?
Good to know.