Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat wist ik al voor deze matchClub gaat toch torenhoog favoriet zijn, ongeacht welke van deze 2 ploegen het wordt
Bwa... mei is nog veraf he. Tegen dan kan de vibe bij één of meerdere ploegen helemaal anders zijn. Een finale van zo'n beker is ook altijd een speciale match. Uiteraard zal Club favoriet zijn. Maar "torenhoog" zou ik toch niet zeggen hoor. Iets van een 60%-40% ofzo.Club gaat toch torenhoog favoriet zijn, ongeacht welke van deze 2 ploegen het wordt
ja maar ik bedoelde de ploegen zoals ze vandaag spelen.Bwa... mei is nog veraf he. Tegen dan kan de vibe bij één of meerdere ploegen helemaal anders zijn. Een finale van zo'n beker is ook altijd een speciale match. Uiteraard zal Club favoriet zijn. Maar "torenhoog" zou ik toch niet zeggen hoor. Iets van een 60%-40% ofzo.
Zou gij niet beter van ploeg veranderen? Normaal is't in "goei en slechte" tijden he ;-)Juist te goei. Zo zwak
Slechte controle Rits en nadien bijzonder laks verdedigd.En welke clown speelt die eerste bal daar weer veel te ver in 1e instantie
Mja soit moest er van komen, als ge op die manier gaat spelen. dik op Hubert zijn conto ook
Ja sorry maar zo zwak. Spelen tegen een man minder hèZou gij niet beter van ploeg veranderen? Normaal is't in "goei en slechte" tijden he ;-)
Enfin, altijd welkom bij Club natuurlijk.
Slechte controle Rits en nadien bijzonder laks verdedigd.