Oeie, ik heb me vergist, boven de 125k bruto moet je t teruggeven oi222 weken? Hebt gij zo een klein kruipkot?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oeie, ik heb me vergist, boven de 125k bruto moet je t teruggeven oi222 weken? Hebt gij zo een klein kruipkot?
Collega die 7000 euro moest bij betalen vroeg me hoe ik dat zo doe op "alles" besparen.
Tja, ze geeft bijna 180 euro per week uit in de colruyt voor 3.
Ja, dat is onnozel, maar ik vermoed dat niemand elke week een doos zeep op gebruikt. Dus 200 per jaar zal dat niet schelenBlijkbaar elke week oa dure zeep van +4 euro ipv die van de colruyt voor 60 cent ofzo. Toen ik zei dat dat 200 euro per jaar scheelt snapte ze 't ff ni zo goed.
Altijd vers vlees uit de frigo.
Toen ik zei dat hetzelfde vlees ook in de diepvries stak aan vaak véél goedkopere tarieven viel ze bijna van hare stoel.
Hoe kunnen mensen volwassen zijn en zo een dingen niet weten?
Ik doe dat al vanaf dag 1 en moet eigenlijk nergens naar kijken.
toen ze ter loops nog zei dat ze geregeld daarboven nog hello fresh doet werd ik semi-agressief
Wij kopen altijd vlees in grote hoeveelheid (stuk goedkoper) bij de slager en vriezen alles in. Zolang het er niet te lang in zit (<3 maand) smaak je dit zo goed als niet. Avond ervoor halen we vlees uit de diepvries en leggen we dit in de koelkast, dan is het ontdooid tegen de avond erna om te bakken.Maar vers vlees is toch ook veel lekkerder en gemakkelijker? Mijn overschot gaat ook de vriezer in, maar dat is toch last resort. Het is toch veel gemakkelijker en sneller om een vers stuk vlees te bakken dan iets wat uit de vriezer komt
Dat is toch niet uitzonderlijk. Met 2 werken is 400 maaltijdcheques. 8 euro per dag. Het zou al raar zijn dat je die niet op krijgt.
30d per week met 3. Dat is 8 of 9 euro per dag per man. Ja, niet iedereen wil elke dag water drinken en droog brood eten.
Ik ben gisteren naar colruyt geweest en was ook 160. En daar komt nog paar keer een brood en wat kaas bij die ik door de week koop.
Ja, dat is onnozel, maar ik vermoed dat niemand elke week een doos zeep op gebruikt. Dus 200 per jaar zal dat niet schelen
Maar vers vlees is toch ook veel lekkerder en gemakkelijker? Mijn overschot gaat ook de vriezer in, maar dat is toch last resort. Het is toch veel gemakkelijker en sneller om een vers stuk vlees te bakken dan iets wat uit de vriezer komt
Denk niet een gat van 7000 euro dichtfietsen met besparingen in de winkelkar een goed idee is.
Denk niet een gat van 7000 euro dichtfietsen met besparingen in de winkelkar een goed idee is.
Jij draagt die de hele zomer en wast hem dan eens als de winter begint?Hier 20,5 zonder al iets opgestaan te hebben.
Die zomerpyama gaat hier nu toch de wasmand in.
Begint wat frisjes te worden als ik opsta![]()

Na een tijd ben je de geur al gewoon en stinkt het nietJij draagt die de hele zomer en wast hem dan eens als de winter begint?
Uitstekende bespaartip wel, de wasmachine moet dan minder draaien.

Na een tijd ben je de geur al gewoon en stinkt het niet![]()
Is nu niet zo onlogisch hé...Eye opener deze maand. Eens wat opgelet dat we geen van die kleine pruluitgaven meer deden. (boterhammen ipv broodjes halen, geen action brol kopen, dingen die je niet nodig hebt niet kopen, ..) anders konden we maandelijks maar een paar honderd euro sparen en zoals er het nu uitziet gaan we er tegen de 1000€ overkomen deze maand.
BG spaarthread: here I come. Goodbye paupers!
Off topic maar die broodjes doet enorm veel. Es met ne collega geteld en die gaf een maandloon uit door altijd onder de middag een broodje ed te gaan halen.
Ik heb in mijn woning gewoon een paar ijzeren bakken gezet op de vloerverwarming waarin ik wat regenwater heb gedropt. Dat zorgt dan voor het effect van een luchtbevochtiger. Eigenlijk onder hetzelfde principe als ik thuis vroeger moest doen met die plastieken flessen bovenop de radiator die je af en toe met wat water moest bijvullen.Wij moeten in de winter onze was binnen drogen en luchtbevochtigers opzetten omdat ons kot gewoon uitdroogt door de balansventilatie.
.Niks mis mee. Justin Bieber wast zijn onderbroeken ook niet. Die koopt gewoon nieuwe.
En zo word dan hier "een beeld" van u geschept .
Je weet wel wat ik bedoel lol

12*50= 600. Zal geen maandloon zijn, maar het heeft wel een serieus effect ja. Ofwel moeten die prijzen van broodjes nog zwaarder gestegen zijn dan in mijn aanname ;p.

Dat is al duurder als mijne volledige middag (soep, hoofdgerecht, nagerecht, extra groentjes...) die ik op het werk kan eten... dat weegt toch echt niet op tegenover een potteke jam, honing, doosje hesp, kaas of desnoods een stukje brie mee te graaien in de winkel en wat sandwichkes / melkbroodjes (1€ voor 10...) of een brood te kopen in de supermarkt.Ik ken de exacte prijs niet meer maar pak 5 euro voor een broodje.
20 werkdagen per maand * 5 = 100euro per maand
90 * 12 = 1200 per jaar
Zit er toch niet ver van af![]()
Dat is al duurder als mijne volledige middag (soep, hoofdgerecht, nagerecht, extra groentjes...) die ik op het werk kan eten... dat weegt toch echt niet op tegenover een potteke jam, honing, doosje hesp, kaas of desnoods een stukje brie mee te graaien in de winkel en wat sandwichkes / melkbroodjes (1€ voor 10...) of een brood te kopen in de supermarkt.
Enfin ik ga ook geregeld graag uiteten. Maar onze huur is 1/8ste van ons loon en we hebben verder lage kosten. Maar zo een broodjes kopen of van alles dure merkproducten dat vind ik zo een easy besparingen die veel opleveren.
en de eenheidsprijs was gelijkaardig (misschien 5 cent duurder...) dan de merkloze. Dan heb ik het er toch voor over. Of anders gezegd, voor die 5 cent boeit het dan niet zo erg.Mja, ik kies niet altijd huisproducten. Ik kies af en toe wel eens merkproducten. Heb onlangs van die dove zeep gekocht, was toen 3 blokken van 4 kopen en 60% korting of zo. Daar kom ik dan 7 jaar (niet echt een idee) of zo mee toeen de eenheidsprijs was gelijkaardig (misschien 5 cent duurder...) dan de merkloze. Dan heb ik het er toch voor over. Of anders gezegd, voor die 5 cent boeit het dan niet zo erg.
Er is effectief wel een kwaliteitsverschil. Maar of dat zo significant is om er 1.5€ meer voor te betalen, nope. 5 cent... ok waarom niet.

Ik probeer ook zo veel mogelijk vlees in bulk te kopen en dan nog idealiter met kortingen ook. Bv deze week had/heeft Aldi 25% korting op kipgehakt. Dan koop ik meteen 5 kilo gehakt en kan ik weer voor een paar maanden verder. Volgende week zie ik bv kortingen op druiven en peren, dat betekent dat mijn fruit volgende week druiven en peren gaat zijn.Wij kopen altijd vlees in grote hoeveelheid (stuk goedkoper) bij de slager en vriezen alles in. Zolang het er niet te lang in zit (<3 maand) smaak je dit zo goed als niet. Avond ervoor halen we vlees uit de diepvries en leggen we dit in de koelkast, dan is het ontdooid tegen de avond erna om te bakken.
We moeten eerlijk zijn hé.@huisproducten. Vandaag in de krant: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/0...-de-supermarkt-loont-gemiddeld-67-procent-go/ . Ik koop sowieso enkel bij discounters of witte merken, ik zie niet in waarom ik ooit in mijn leven nog een product van een A-merk zou kopen. Het enige dat ik koop is een fles cola als ik bezoek heb want ik ga die mensen geen river cola geven (en da's dan ook nog vooral door mijn vriendin tbh)